Turtelduen Skrevet 6. februar 2014 #1 Skrevet 6. februar 2014 Må bare få skrevet det For en nydelig følelse!! Er 16+2. Og det er ikke tvil i hva jeg kjenner. Tenk så heldige vi er!!!
Leia81 Skrevet 7. februar 2014 #2 Skrevet 7. februar 2014 Heldiggris! <3 Her er jeg 16+5 og annengangs. Venter fremdeles på liv i magen... Sist kjente jeg det såvidt i uke 17, og fast fra uke 18. Håpet det skulle skje litt tidligere denne gang, i og med at jeg vet hva jeg skal kjenne etter! NYT, det blir bare bedre og bedre! Mvh Leia81
ønsker*et*mirakel Skrevet 7. februar 2014 #3 Skrevet 7. februar 2014 Det er helt fantastisk å kjenne liv <3 Jeg bare ELSKER å kjenne de små dultene og sparkene som blir sterkere uke for uke <3 Er 21+3 i dag og har morkaka liggende forann så er kun de siste ukene jeg daglig har kjent liv, men kjente de aller første sommerfuglvingene i uke 15.
Prøvekanin86 Skrevet 7. februar 2014 #4 Skrevet 7. februar 2014 Ååå misunner dere. Selv jeg jeg bare 11+2 og gleder meg veldig til jeg kjenner liv, det er verdens mest fantastiske følelse <3 Venter nr 2 her og:)
*Cilie - prøver igjen* Skrevet 7. februar 2014 #5 Skrevet 7. februar 2014 er helt ubeskrivelig herlig rett og slett magisk er heldig og har en som er MEGET aktiv, så kjenner sparking hele tiden
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå