Gå til innhold

Anbefalte innlegg

FY så stygge enkelte er mot Mamma til ADHD-gutt og barna hennes! Skammeligt at "voksne" folk kan oppføre seg slik!

http://www.klikk.no/forum/dinbaby/index.php/topic/144118081-hvorfor-synes-noen-det-er-greit-%C3%A5-henge-ut-barna-p%C3%A5-nett/

Anonymous poster hash: 9a5ec...16b

Fortsetter under...

Gjest Sommerfuggel

Er det snakk om grove overtramp så får det helt klart konsekvenser. 

Men jeg skal sende ballen over til Kira; Elin eller Anne Victoria, slik at de kan forklare det. Jeg har ikke så god oversikt over hvordan dette blir gjort ;)

Sommerfuggel i vinterland

brukermoderator

Får de noen konsekvenser de som kommer med personangrep og stygge kommentarer mot brukere og barna deres? Anonymous poster hash: 9a5ec...16b

Hei,

På generelt grunnlag kan jeg si at brudd på forumets regler kan resultere i advarsler eller umiddelbar utestenging. Etter tre advarsler blir man automatisk utestengt. Vi har også muligheten til å sperre en ip-adresse.

Når det kommer episoder hvor noen feks hetser en bruker over lengre tid eller oppretter massevis av tulletråder/spam om samme tema (et eksempel kan være Jarle-tråder), så har admin muligheten til å gå inn for å sjekke om det er samme brukeren som gjør dette. Hvis det viser seg at det er et mønster hos denne brukeren, så kan vi kontakte vedkommende.

Det skal litt til for at vi gjør det, fordi vi ønsker et forum med stor takhøyde og hvor det er mulig å være anonym. Men på den andre siden ser vi alvorlig på saker hvor det er gjentatte angrep på samme person.

Jeg ønsker ikke å spesifikt si noe om hva som blir gjort i saken du linker til, annet enn at vi er obs på situasjonen.

Håper du fikk svar på spørsmålene dine :)

Kira

Brukermoderator

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...