Gå til innhold

Lurer....? Og håper det hår bra...

Anbefalte innlegg

Øverste test i dag ikke på morgenurin, positiv etter 30 sek.

Nederste test 2 dager siden på morgenurin positiv etter 5 min.

MEN blodspor i utfloden nå :(

Har hatt 3 kjemiske i høst å da har ingen av testene vært såååå positive som den øverste og Ikm nå er uke før om 4 dager.

Så tenkte at det var bra at den var så positiv, men usikker må med blodspor :(

Vet ikke hvor jeg vil med innlegget, men håper og krysser fingrene...

Anonymous poster hash: c9674...5cc

post-42-317260_thumb.jpg

Fortsetter under...

Uff da:; får ikke sett bilde ditt. Men, jeg har erfaring her inne fra at alle som opplever blod går det ikke bra med før eller siden.. Dessverre: Selvom alle sier "det er vanlig å blø". Men håper det går bra for deg uansett <3 Så forferdelig med så mange kjemiske :(

Anonymous poster hash: e7041...f51

Nei, det skriver jeg jo også. Ikke alltid. Men er så mange her som sier det er helt "vanlig", men jeg sitter i hvertfall igjen med at de fleste, ikke alle, som begynner å blø ender med kjemisk/SA. Jeg har hatt 4 vellykkete svangerskap, og aldri hatt et blodspor i trusen. Men jeg håper du er en av de som blør litt, og at det likevel går bra :-) kommet noe mer blod?

Nei, Ikke alltid. Men er så mange her som sier det er helt "vanlig", men jeg sitter i hvertfall igjen med at de fleste, ikke alle, som begynner å blø ender med kjemisk/SA. Jeg har hatt 4 vellykkete svangerskap, og aldri hatt et blodspor i trusen. Men jeg håper du er en av de som blør litt, og at det likevel går bra :-) kommet noe mer blod?

Med min første viste jeg ikke at jeg var gravid før jeg var 3 mnd på vei, nettopp fordi at jeg hadde "normal mens" hele tiden, frem til da. Etter at jeg fant ut om gravidteten hadde jeg også flere runder til lege pga blod, men det var aldri noe galt, bare litt følsome slimhinner fikk jeg beskjed om. Med min andre hadde jeg ingen blødninger.

Annonse

HI Her...

Fortsatt gravid og enda sterkere test, ikke noe mer blødning :)

MEN nå skal det sies at det aldri har gått bra de gangene jeg har hatt blødning, har 2 vellykkede svangerskap bak meg uten så mye som en dråpe blod eller missfarget utflod, så jeg tørr ikke helt håpe enda.

Anonymous poster hash: c9674...5cc

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...