Gå til innhold

Flere med symfyseløsning her??

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg er redd fødselen blir værre enn den hadde trengt pga dette :/ Ja det er bekkenløsning foran....I går sklei jeg på isen og vrei meg så nå klarer jeg ikke gå uten krykker...det verker og gjør vondt usnsett hvilken stilling jeg sitter/ligger i!!! Blir rett og slett deprimert her jeg ligger....

Jeg er redd fødselen blir værre enn den hadde trengt pga dette :/ Ja det er bekkenløsning foran....I går sklei jeg på isen og vrei meg så nå klarer jeg ikke gå uten krykker...det verker og gjør vondt usnsett hvilken stilling jeg sitter/ligger i!!! Blir rett og slett deprimert her jeg ligger....

Uff det hørtes skikkelig vondt ut :(

Jeg hadde bekkenløsning sist svangerskap også, men kan ikke huske at det gjorde fødselen verre. Tror nok at rier og selve fødselen "overdøver" bekkenet på en måte. Jeg hadde epidural også så det kan jo ha noe med saken å gjøre også. Satser på det går veldig fint med deg :)

Annonse

Hadde bekkenløysing og "symfyseløsning". Hadde epidural under fødselen, noke som gjorde at eg ikkje kjente bekkenet under fødselen. Så det gjorde ikkje fødselen vanskelegare, men no etter fødselen er det blitt verre (sikkert fordi eg gjorde rare bevegelsar under fødsel og ikkje tok hensyn til bekken...)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...