Gå til innhold

Føler meg så stresset. Kommer ikke egget til å feste seg da?

Anbefalte innlegg

Fordi jeg er så stresset altså. Redd alt maset på skole og jobb skal ødelegge for meg før forsøket i mars

Var dere stresset før prøverørsforsøket? Hvordan gikk det, festet egget seg?

Anonymous poster hash: 4f1d1...a88

Fortsetter under...

Det lurer jeg og på, har vert stresset noen dager i forsøket og det har ikke gått bra til nå:(

Hvor mange forsøk har du bak deg? Var du stresset både før og etter utvalgets eller?:-( håper dere lykkes :)

Jeg har gjennomført 4 forsøker siden 2012 til nå. Uten flaks det var 2 negative og 2 som ble avbrutt. Alle forsøkene hadde jeg vært både stresset og den andre gangen etter det 1. negativ forsøket hadde jeg holdt meg helt slappet av i 14 dager :( Sånn er livet :sukk:

Jeg har gjennomført 4 forsøker siden 2012 til nå. Uten flaks det var 2 negative og 2 som ble avbrutt. Alle forsøkene hadde jeg vært både stresset og den andre gangen etter det 1. negativ forsøket hadde jeg holdt meg helt slappet av i 14 dager :( Sånn er livet :sukk:

Hva er diagnosen og alderen din om jeg kan spørre om det? For en vanskelig prosess å skulle gå gå igjennom flere0mislykkede forsøk:-(

Jeg tenker litt på det samme, og stresser meg enda mer opp av å tenke at jeg ikke må stresse for da vil sikkert ikke egget feste seg:-/ Jeg har to negative innsett bak meg, og begge ganger har jeg tatt ferie i tiden etterpå slik at jeg fikk ro, men egget festet seg ikke uansett.

Jeg har en svært stressende jobb, og i det siste har det vært ekstra mye. Håper ikke det ødelegger for forsøket mitt, men prøver å tenke som så at mange blir gravide uavhengig av jobb, skole, stress og mas- hvis egget er liv laga fester det seg nok:-)

Annonse

Hva er diagnosen og alderen din om jeg kan spørre om det? For en vanskelig prosess å skulle gå gå igjennom flere0mislykkede forsøk:-(

Jeg er 32 år og har endo, plus begge eggledene er tette....  Men vi skal ikke gi opp!!! 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...