Gå til innhold

IKM uke 10 :D

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Lagt til bilde av el-tester og doc morris fra i gårkveld. Jeg er så usikker på den siden den er så uhyre svak strek, men den kom frem etter få sekunder og har forblitt uendret. Kanskje litt svakere faktisk nå som testen er tørket. Brystvortene er utrolig ømme, men skylder det på kanskje litt mye aktivitet siste dagene :P Konstante murringer (har hatt dette flere dager) og oppblåst. Ellers føler jeg meg helt som vanlig. Noen som orker kikke på testen? Den var mer rosa da den var våt. Nå har jeg problemer med å se om den er grå eller rosa.

Endret av 1-2-3-4-5?

tok en test i dag tildlig CB. Men den var negativ. Jeg lurer egentlig på om jeg faktisk ikke har IKM før på mandag, så det var kanskje tidlig for en CB test??? Jeg har et bitte bitte bittelite håpr enda....men det svant ganske mye i dag da.

Hva er deres erfaring med CB test 3-4 dager før IKM? Var jeg altfor tidlig ute eller er det ikke nubbesjans når testen var blendahvit?

Lagt til bilde av el-tester og doc morris fra i gårkveld. Jeg er så usikker på den siden den er så uhyre svak strek, men den kom frem etter få sekunder og har forblitt uendret. Kanskje litt svakere faktisk nå som testen er tørket. Brystvortene er utrolig ømme, men skylder det på kanskje litt mye aktivitet siste dagene :P Konstante murringer (har hatt dette flere dager) og oppblåst. Ellers føler jeg meg helt som vanlig. Noen som orker kikke på testen? Den var mer rosa da den var våt. Nå har jeg problemer med å se om den er grå eller rosa.

Stoler ikke på doc morris, men kan se ut som en strek. Ta en digital :)

Anonymous poster hash: b4e84...ff0

Annonse

Gjest MiffaBlir3Barnsmor

Tok en test i sted, men det var ikke på morgenurin. Den ble negativ. Men ble litt usikker på om ikm er i dag eller i morgen.

Fikk tr 8 februar, regnet da at jeg skal ha tr 7 mars, men er det rett? da telte jeg med den dagen jeg fikk mens og når jeg regner sånn så blir dag 28 av min syklus i dag, men skal jeg egentlig regne fra dagen etter jeg fikk mens og/ eller skal jeg regne ikm på dag 29 ?

Jeg blir forvirret nå altså :P Men om ikm så var i morgen så ville jeg vel fått i det minste en svak strek i dag selv om det ikke var på morgenurin vel ? Prøver å håpe litt her selv om jeg ikke føler meg gravid, tr er i allefall ikke kommet enda :)

Gjest MiffaBlir3Barnsmor

Skjønner ingenting :( Ingen tr har kommet. Testen jeg tok i går på ettermidagsurin som var negativ da, har en svak rosa strek i dag, men den er jo ugyldig nå siden det har gått ett døgn. Så tok jeg test nå, negativ.... Det står jo at om man er forsinket skal den kunne påvise graviditet uansett når på dagen man tar den. Så siden den fra i går ikke lenger er gyldig og den i dag er negativ, er jeg vel ikke gravid da ?

Annonse

Fikk ikke tak i test før helga. Mensen er fortsatt ikke å se. Kjøper test i dag og forsøker om mensen ikke er kommet til i morra :-) Tror heller el var forsinka. Føler meg ikke gravid.

Endret av 1-2-3-4-5?

Ingen mens, ingen strek på cb. Skal aldri stole på doc Morris igjen. Tror el var forsinket og ser det an en god ukes tid før jeg tester igjen. Stikker og murrer en del i magen da.

Kanskje det har vært noe der? Jeg fikk svak strek på Doc Morris etter tidsfristen en gang, og tr ble fire dager forsinket. Testet etter el også, så for min del var det nok en tidlig sa/kjemisk.

Opplevde det forrige pp, men da var streken mye tydeligere. Migrene i dag kan jo tyde på at mensen er på tur. Er den ikke kommet om en uke, svir jeg en ny test. Har vært så mye kluss etter den vi mista for snart ett år siden :-/

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...