Gå til innhold

IKM uke 10 :D

Anbefalte innlegg

3vfy.jpg8hnd.jpg

Ser dere streken? Den er veldig klar nå som den har tørket :o:P 

Uff vet ikke hva jeg skal tro jeg nå :P Jeg er kvalm, vondt i korsryggen, luktesansen er forsterket. Kan brekke meg for minste ting, trøtt, vondt/øm i magen :( Noen ganger kramper om jeg reiser meg opp og den. Ala sit ups :P 

Ut og kjøpe en doc morris nå :P Så får vi se :P 

Fortsetter under...

Hei damer,

Jeg har IKM 8 mars eller 10. mars. venter dere med å teste til IKM dagen? Jeg er veldig utålmodig. Er utrolig redd for at vi gikk glipp av EL. Samboer var borte den helgen, men hoppet i høyet kanskje 24 timer etter EL. Er det en mulighet da? Jeg er ikke så bevandret på temaet, første barnet vårt er et "hopp av i svingen" barn, så har i grunnen ikke satt meg inn i alle detaljer....hehe..

Dette er andre måneden vi prøver på å bli gravide.

tusen takk for svar om dere har noen ;)

Hei damer,

Jeg har IKM 8 mars eller 10. mars. venter dere med å teste til IKM dagen? Jeg er veldig utålmodig. Er utrolig redd for at vi gikk glipp av EL. Samboer var borte den helgen, men hoppet i høyet kanskje 24 timer etter EL. Er det en mulighet da? Jeg er ikke så bevandret på temaet, første barnet vårt er et "hopp av i svingen" barn, så har i grunnen ikke satt meg inn i alle detaljer....hehe..

huff, jeg hørtes ut som en fjortis her, merker jeg....til tross for at jeg er en voksen dame på 33 år...

jeg får Google ;)

æsj...googlet, og det står inntil 24 timer etter EL. Så da gikk sikkert toget denne mnd om jeg hadde eggløsning en dag før. Irriterende at samboer reiste bort akkurat den helgen da...

Lykke til til dere andre! Jeg har absolutt ingen forhåpninger om at det gikk vår vei nå.

æsj...googlet, og det står inntil 24 timer etter EL. Så da gikk sikkert toget denne mnd om jeg hadde eggløsning en dag før. Irriterende at samboer reiste bort akkurat den helgen da...

Lykke til til dere andre! Jeg har absolutt ingen forhåpninger om at det gikk vår vei nå.

Du kan jo ikke vite heeelt når eggløsningen er? Hvis du tok en test så viser den kun at du har eggløsning innen  24-48 timer , og hvis det stemmer med 48 timer i ditt tilfelle, så burde det jo holde ? Med mindre du kjenner selv når egget slipper da selvfølgelig, men man kan jo aldri vært helt sikker på det heller, så jeg syns ikke du skal miste alt håp nei =)

Hei damer,

Tror det kommer litt ann på når egget faktisk slipper. Når man tester med EL testet og får pos test kan egget slippes alt fra timen etter til 48 timer etter.

IKM i morgen her testet allerede fra forrige uke til nå :P testoman :P

Annonse

Hei damer,

Tror det kommer litt ann på når egget faktisk slipper. Når man tester med EL testet og får pos test kan egget slippes alt fra timen etter til 48 timer etter.

IKM i morgen her testet allerede fra forrige uke til nå :P testoman :P

Nei, det er MINST 24 timer til egget slipper, det står det på mine hvertfall :) Den dagen du EL kan du faktisk få negativ test, fordi den viser hormonene som er i kroppen FØR el, ikke under EL.

Gjest MiffaBlir3Barnsmor

Æsj ass, ingen følelse av å være gravid. Tok test i sted, negativ såklart og nå sitter jeg å kjenner murringer i magen, så får vel mensen denne gangen å. Ikm på fredag.

Nå får jeg viss igjen for å ha vært så kjepphøy å tro at jeg kom til å bli gravid med en gang, hmpf :P

Her kom pos cb digital el-test i dag, dagen før ikm. Enten er el uhyre forsinka, eller er jeg gravid, eller er det bare kluss. Har jo en del andre tegn på el da Og har virket som kroppen har forsøkt få det til flere ganger uten å slippe egget. Xxxxx fingre for vinterbaby

Endret av 1-2-3-4-5?

Her kom pos cb digital el-test i dag, dagen før ikm. Enten er el uhyre forsinka, eller er jeg gravid, eller er det bare kluss. Har jo en del andre tegn på el da Og har virket som kroppen har forsøkt få det til flere ganger uten å slippe egget. Xxxxx fingre for vinterbaby

Testet du for el rundt den tiden du skulle ha hatt det da? hva viste testen da i tilfelle?

Spennende nå dere :D Kan jo se ut som du er gravid Tullerusk! Og dere andre som ikke har fått TR ennå så er det bare å ha håpet inntakt.

Her er det full fres med TR, hadde så vondt i går at jeg ikke klarte å stå oppreist nesten. Skal til gyn 14 april for innvendig ul og se at alt er ok der. Har vært så mye pain og blødninger etter jeg sluttet på pillen (men har hørt at det er normalt også).

Venter spent på oppdateringer her :D

Annonse

Gjest MiffaBlir3Barnsmor

Gruer meg til å få tr i helgen, ikm er i morgen, men jeg er nesten overbevist om at jeg ikke er gravid. Føler ikke det er noen vits i å kaste bort penger på noen test i morgen, våkner sikker med tr uansett.  Synes prøving er mer trist enn spennende akkurat nå.

Gjest MiffaBlir3Barnsmor

Typisk at du er gravid denne gangen miffa som du absolutt ikke har noen tro! ;) siden du var sååå sikker sist også var d ikke noe :)

Det hadde vært noe det :P Men det murrer og styrer i magen, og jeg har veldig lyst på sjokolade, så har mine tvil :P

Jeg tror jeg er gravid!!!!! Skjønner det ikke. Jeg fant jo ikke el når den skulle. Men to knallpositive eggløsningstester fikk meg til å ta en doc Morris nå på kvelden. Det kom med en gang opp en veldig svak rosa strek. Er doc Morris til å stole på? Vet ikke helt hva jeg skal tro....

Jeg tror jeg er gravid!!!!! Skjønner det ikke. Jeg fant jo ikke el når den skulle. Men to knallpositive eggløsningstester fikk meg til å ta en doc Morris nå på kvelden. Det kom med en gang opp en veldig svak rosa strek. Er doc Morris til å stole på? Vet ikke helt hva jeg skal tro....

Ta en cb dig:D

Spennende nå dere :D Kan jo se ut som du er gravid Tullerusk! Og dere andre som ikke har fått TR ennå så er det bare å ha håpet inntakt.

Her er det full fres med TR, hadde så vondt i går at jeg ikke klarte å stå oppreist nesten. Skal til gyn 14 april for innvendig ul og se at alt er ok der. Har vært så mye pain og blødninger etter jeg sluttet på pillen (men har hørt at det er normalt også).

Venter spent på oppdateringer her :D

Tror jaggu jeg har TR. Kroppen min lurte meg :/ har fått så mye utflod at jeg tror jeg har kommet inn i den fruktbare perioden igjen alt :P tester nå i allefall :) ingen pos tester og ikke gravid på CB Dig. Har fått tatt blodprøve så blir det avklart.

Er forsatt kvalm, svimmel, veldig lite energi, murring i magen. Hadde sure oppstøt i går.

Trur jeg drøyer det til over helga. Ikm i dag og så svak som doc Morrisen var i går vil neppe en digital slå ut helt enda. Er fortsatt usikker på om jeg tror på resultatet, men. El test var positiv i dag og. Tappen er høy og lukket, men fortsatt mye slim ( sorry detaljer)

Trur jeg drøyer det til over helga. Ikm i dag og så svak som doc Morrisen var i går vil neppe en digital slå ut helt enda. Er fortsatt usikker på om jeg tror på resultatet, men. El test var positiv i dag og. Tappen er høy og lukket, men fortsatt mye slim ( sorry detaljer)

Ser den :) Krysser fingrene :) 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...