Gå til innhold

IKM uke 10 :D

Anbefalte innlegg

Ja, det kaaaan jo være positivt. hvordan utartet de seg? Her er det brunrosa, og litt utflodaktig (sorry detaljene).

Gammelt med litt ferskt blod da :) Lover jo bra det da :):D:P 

Skal i grunn ganske mye å vippe meg av på pinnen :P Den første gangen var når noen hadde lagt ut bilde av slimproppen sin :P Da ble det litt " æææææææsj!!!!" :P Kvalmt, men interessant, aldri opplevd det selv :P 

Alt man finner på nett altså :P 

Fortsetter under...

Ja, det kaaaan jo være positivt. hvordan utartet de seg? Her er det brunrosa, og litt utflodaktig (sorry detaljene).

Gammelt med litt ferskt blod da :) Lover jo bra det da :):D:P

Skal i grunn ganske mye å vippe meg av på pinnen :P Den første gangen var når noen hadde lagt ut bilde av slimproppen sin :P Da ble det litt " æææææææsj!!!!" :P Kvalmt, men interessant, aldri opplevd det selv :P

Alt man finner på nett altså :P

Hehehe ja det skal være sikkert! 

Er ganske kvalm i dag, men lurer på om det kan være at jeg har spist en sjokolademuffins i tillegg til frokost :P 

Vondt i puppene også, men det er jo normalt ca en uke før mens da :P

Tok en test i dag 10 dpo = neg :)

Kanskje for tidlig da :P kanskje jeg er 6 dpo :P

Det er jo AAAALT for tidlig Tullerusk :D 

Og de fleste merker jo heller ikke symptomer før etter IKM, så ikke mist håpet selv om ikke det er symptomer. Har hatt "symptomer" hver mnd i mange mnd jeg nå, kanskje det er den måneden UTEN symptomer man skal se etter!!?

:)

Tok en test i dag 10 dpo = neg :)

Kanskje for tidlig da :P kanskje jeg er 6 dpo :P

Det er jo AAAALT for tidlig Tullerusk :D

Og de fleste merker jo heller ikke symptomer før etter IKM, så ikke mist håpet selv om ikke det er symptomer. Har hatt "symptomer" hver mnd i mange mnd jeg nå, kanskje det er den måneden UTEN symptomer man skal se etter!!?

:)

Haha, ja kanskje det :P 6 dpo er tidlig ja, men jeg har en lutealfase på 10 og har tidligere testet pos på 9 og 10 dpo :) Så derfor testet jeg nå... Men det var jo heller ikke med morgen urin da :P så klart den ble neg :P 

menmen. Har fått pos tester på kvelden og ikke på dagen :P

Annonse

Måtte ta en test til.

Ser dere noe? Eller er det bare ønskesynsing   :P

vsyd.jpg

Jeg kan skimte noe tror jeg! 

Men jeg ser alltid noe :P Evig optimist!

Tror forøvrig jeg får mensen snart. Begynt å spotte sterkere i dag, så regner med det er noe på vei snart.

Satser på en sterkere strek i dag Tullerusk :D 

Måtte ta en test til.

vsyd.jpg

Tror forøvrig jeg får mensen snart. Begynt å spotte sterkere i dag, så regner med det er noe på vei snart.

Blir nok ikke noe spire. Har selv begynt å spotte :( murringer i ryggen da. Pleier ikke det, men igjen ikke alltid ting er som det pleier. Tok en RFSU og den var neg. Skal kjøpe en ny doc morris og se om jeg få samme svar. I så fall er den ikke til å stole på.

Kjedelig at TR kommer. Men vi får sikte oss inn på en søt liten førjulsgave :D 

Endret av ♥Tullerusk♥

Æsj, så dritt! 

Håper det bare er festespotting for deg! 

Har ingen følelse denne gangen i det hele tatt her, men nå tenker jeg vi satser på en liten pause. Fikk romjulsgave forrige gang, og syns kanskje det hadde vært bedre med vårbaby, litt enklere mtp alt (bhg plass og alt).

:D

Gjest MiffaBlir3Barnsmor

Måtte ta en test til.

vsyd.jpg

Blir nok ikke noe spire. Har selv begynt å spotte :( murringer i ryggen da. Pleier ikke det, men igjen ikke alltid ting er som det pleier. Tok en RFSU og den var neg. Skal kjøpe en ny doc morris og se om jeg få samme svar. I så fall er den ikke til å stole på.

Jeg fikk skyggestrek tre ganger på doc morris forrige måned, ikke stol på den testen :(

Æsj, så dritt! 

Har ingen følelse denne gangen i det hele tatt her, men nå tenker jeg vi satser på en liten pause. Fikk romjulsgave forrige gang, og syns kanskje det hadde vært bedre med vårbaby, litt enklere mtp alt (bhg plass og alt).

Sitter å håper litt på det. For har vondt, men det er kun på en side :P Men tror nok det er tanta som kommer Får se hvor mye det blør etterhvert og hvor lenge. Hadde visst lignende med 3.mann også så jeg :) 

Takk... Blir spennende for dere da :) 

Måtte ta en test til.

vsyd.jpg

Jeg fikk skyggestrek tre ganger på doc morris forrige måned, ikke stol på den testen :(

Nei, jeg gjør i grunn ikke det. Fikk det en gang før også. Så blir å vente noen dager og se hvordan dette går. Men tviler litt på at det skjer noe gitt :( 

Æsj, så dritt! 

Sitter å håper litt på det. For har vondt, men det er kun på en side :P Men tror nok det er tanta som kommer Får se hvor mye det blør etterhvert og hvor lenge. Hadde visst lignende med 3.mann også så jeg :)

Takk... Blir spennende for dere da :)

Jeg heier på deg! :D

Annonse

Nå rabler det for meg snart også altså... Jeg tok en test i dag tidlig som først var så blendahvit som den har vært hver eneste gang... Men så etter en stund kom det en slags skygge omtrent der jeg tror teststreken skulle kommet opp. Den er ikke tydelig avgrenset, så regner vel egentlig med at det bare er noe forurensning, men jeg kan jo ikke for at jeg blir RIMELIG spent på om det KANSKJE kan være noe. Jeg har sikkert tisset på 50 tilsvarende som ikke har hatt noe som helst antydning til noe farge der. Prøver å legge med et bilde her, men veit ikke om noen ser noe og har noen ideer om det KAN være noe. Tålmodighet er fint ;) (mulig det ble veeeeeldig lite det bildet eller?)

tn_gallery_777608_7843_8062.jpg

Nå rabler det for meg snart også altså... Jeg tok en test i dag tidlig som først var så blendahvit som den har vært hver eneste gang... Men så etter en stund kom det en slags skygge omtrent der jeg tror teststreken skulle kommet opp. Den er ikke tydelig avgrenset, så regner vel egentlig med at det bare er noe forurensning, men jeg kan jo ikke for at jeg blir RIMELIG spent på om det KANSKJE kan være noe. Jeg har sikkert tisset på 50 tilsvarende som ikke har hatt noe som helst antydning til noe farge der. Prøver å legge med et bilde her, men veit ikke om noen ser noe og har noen ideer om det KAN være noe. Tålmodighet er fint ;) (mulig det ble veeeeeldig lite det bildet eller?)

tn_gallery_777608_7843_8062.jpg

Er så liten at jeg ikke ser noen ting :( Men synes jeg kan skimte noe :) Får du til større bilde?

Veit ikke helt åssen jeg får større bilde i farta, så får heller smøre meg med tålmodighet til i morgen. Tok en når jeg kom hjem i dag og den ser helt hvit ut ja, så.... Hehe. Ikm ikke før man/tirsdag da, så er jo enda litt tidlig, men forrige gang jeg var gravid testa jeg positivt på denne tida.

Veit ikke helt åssen jeg får større bilde i farta, så får heller smøre meg med tålmodighet til i morgen. Tok en når jeg kom hjem i dag og den ser helt hvit ut ja, så.... Hehe. Ikm ikke før man/tirsdag da, så er jo enda litt tidlig, men forrige gang jeg var gravid testa jeg positivt på denne tida.

Blir spennende å se da :) 

8 dpo nå eller 12, men nå tror jeg kanskje 8 :P vel kan si det er testing på onsdag.

Her blør jeg litt igjen. hadde stoppet opp litt i går, i dag kom det brunlig blandet blod. men ikke uvanlig til å være meg, men tror ikke det er noe altså, vi får se :) 

Noen symptomer da Miffa? 

Vel, vel. Da var spenningen over for denne gang og nok en pp påbegynnes.... Lykke til til resten!

Usj... Fått TR?? :( Så dumt. Krysser fingrene for at des er din mnd.

Tror jeg har fått TR selv, men siden jeg har blødd i alle svangerskapene så får jeg vente litt til :P Men blir vel kanskje 2. pp.

Gjest MiffaBlir3Barnsmor

8 dpo nå eller 12, men nå tror jeg kanskje 8 :P vel kan si det er testing på onsdag.

Her blør jeg litt igjen. hadde stoppet opp litt i går, i dag kom det brunlig blandet blod. men ikke uvanlig til å være meg, men tror ikke det er noe altså, vi får se :)

Noen symptomer da Miffa? 

Blir spennende å se, vi har ikm ganske likt om du var 8 dpo i går :)

Ble litt spent i dag når jeg oppdaget at 7 mars er på fredag, ikke lørdag som jeg har gått å trodd :P Det betyr jo at jeg kanskje kan snike meg til en test om noen dager hehe :)

Vet ikke helt, har prøvd å ikke kjenne etter symptomer denne gangen. Har hatt noen stikkinger  livmoren, men det hadde jeg forrige måned også uten at det betydde noe så :)

Har prøvd å senke forventningene denne måneden så jeg tror hverken det ene eller det andre, tiden får vise :)

Noen symptomer da Miffa? 

Blir spennende å se, vi har ikm ganske likt om du var 8 dpo i går :)

Ble litt spent i dag når jeg oppdaget at 7 mars er på fredag, ikke lørdag som jeg har gått å trodd :P Det betyr jo at jeg kanskje kan snike meg til en test om noen dager hehe :)

Vet ikke helt, har prøvd å ikke kjenne etter symptomer denne gangen. Har hatt noen stikkinger  livmoren, men det hadde jeg forrige måned også uten at det betydde noe så :)

Har prøvd å senke forventningene denne måneden så jeg tror hverken det ene eller det andre, tiden får vise :)

Prøver jeg også :D Har IKM på onsdag jeg da :) 9 dpo i dag, kanskje. Jeg vet ikke lengre jeg gitt :P 

Blir spennende å se dette. :) Tror ikke at det blir noe selv her, men har jo et håp da :) 

Er så spent på dere tjejer altså :D 

Selv om det her ikke er tvil om at TR er i anmarsj, så heier jeg på dere alle!

Dritakjipt å skulle spotte SÅ lenge før TR, noen ganger gjør jeg det, mens andre ganger er det ingen antydning til noe. Håper det stabiliserer seg litt snart!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...