Gå til innhold

Nervevrak

malise

Anbefalte innlegg

Idag er jeg 6+2. Drømte i natt at jeg var på ultralyd og at det ikke var liv. Det er andre gangen jeg drømmer det, og jeg blir lettet når jeg våkner. Men er også redd for å være sanndrømt. 6 dager til tidlig ul idag, teller dager og grugleder meg. Kjenner meg kvalm og sulten hver morgen og er sliten og slapp, så ingenting i veien med symptomene. Men er så engstelig for at noe er galt. Og hvis det er liv om en uke. Hvor lenge varer det.. For noen tanker. Tør liksom ikke glede meg. Men kanskje ikke så rart etter en MA i uke 10 i fjor. Før det har jeg hatt tre tidlige SA , uke 5 og 6. I tillegg til en ex.u. Hvor jeg måtte fjerne den ene egglederen. Føler at dette er vår siste sjanser og at så mye står på spill. Dette er det tredje og siste prøverørsforsøket. Jeg har heldigvis verdens fineste datter så jeg VET at jeg kan få barn, har bare mistet litt troen etter fem mislykkede svangerskap i mellomtiden. Noen som har noen trøstende og oppmuntrende ord?

Fortsetter under...

Kjære deg, forstår veldig godt at du er engstelig! Helt normalt med din historie, men du må bare tenke positivt og at denne gangen SKAL det gå bra!😄 Alle gode ting er tre!👍

Det er helt normalt å drømme mye rart når man er gravid, men det er ikke slik at det faktisk skjer, hvis man derimot ikke er sanndrømt! Hvis man tenker veldig mye på ting, vil det ligge i underbevisstheten og komme frem i drømmene!

Du har jo symptomer og det er superpositivt!😘 lykke til på ul!

Kjære deg, forstår veldig godt at du er engstelig! Helt normalt med din historie, men du må bare tenke positivt og at denne gangen SKAL det gå bra! Alle gode ting er tre!

Det er helt normalt å drømme mye rart når man er gravid, men det er ikke slik at det faktisk skjer, hvis man derimot ikke er sanndrømt! Hvis man tenker veldig mye på ting, vil det ligge i underbevisstheten og komme frem i drømmene!

Du har jo symptomer og det er superpositivt! lykke til på ul!

Tusen takk for støtten. Man blir litt gal av egne tanker, kverner rundt, er mer optimist igjen idag. :) Dette SKAL gå.

Kjære deg, forstår veldig godt at du er engstelig! Helt normalt med din historie, men du må bare tenke positivt og at denne gangen SKAL det gå bra! Alle gode ting er tre!

Du har jo symptomer og det er superpositivt! lykke til på ul!

Tusen takk for støtten. Man blir litt gal av egne tanker, kverner rundt, er mer optimist igjen idag. :) Dette SKAL gå.

har drømt minst hundre ganger om blod i trusa, og abort i dette svangerskapet... men alt er bra her :) uke 19 nå :) det er nok frykten og redselen som sitter i oss.... <3 det skal gå bra nå :) Lykke til på UL :D

Det gikk bra på tidlig ultralyd. Puh! Til tross for søvnløse netter og mareritt, så vi to fostre med bankende hjerter. Jeg hadde forberedt meg på det verste, og tårene trillet da han pekte på det første hjertet. Har fått litt mer troa nå, selv om det er langt fram. Mistet i MA etter ha sett hjertet i fjor. Men denne gangen skal det gå!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...