Anonym bruker Skrevet 6. februar 2014 #1 Del Skrevet 6. februar 2014 Jeg føler meg så gravid at det er til å dø av (har vært gravid to ganger før, og hatt mye symptomer allerede fra unfangelse da også). Forventet mens i dag, men det er ingen tegn til at den er på vei. Tok en test i morges, men den var negativ. Har testet sent positivt de andre to gangene, også, så det trenger ikke å bety så mye. Men kjennte på livmortappen i dag for å kjenne om den kanskje gjør seg klar for mens. Da pleier den å komme ganske langt ned, det føles litt mer 'hult' der oppe enn vanlig (mindre blod i sjedeveggene?), beklager detaljene og den blir litt mykere rundt kanten av åpningen før den åpner seg. Men i dag var den istede ganske langt oppe, nesten flat og myk men ordentlig lukket, og omtrent klistret fast på den bakre veggen av sjeden...! Kan dette være et tegn på at jeg er gravid, eller driver den med noe annet rart? Noen som husker hvordan deres livmortapp var rundt IKM? Er helt klar over at dette bare er spekulering og at jeg ikke kan vite noe sikkert uten en positiv test, men det tar på å gå rundt å lure, så da kan jeg like gjerne prøve å tolke kroppen min i mellomtiden, og dretter vurdere hvor godt jeg lyktes Anonymous poster hash: 73bf9...3e1 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144117920-livmortappen-i-uke-4-noen-erfaringer/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå