Gå til innhold

Samsvar mellom hva som dekkes og ikke?

Anbefalte innlegg

Jeg blir litt forvirret: vi får dekket medisin inntil tre forsøk pr barn,i det offentlige, altså man kan ha 15-20 reiser med samtaler, kontroller, inseminasjoner, uttak og innsett. Men man får bare dekket tre av reisene? Noen som kan forklare logikken? Har pasientreiser krav på å vite hva vi gjør på de ulike timene?

Endret av PrinsesseHengepupp

Fortsetter under...

Jeg har fått dekket alle mine reiser til klinikken. Har bare ringt inn og bestilt flybillett via pasientreiser og når jeg har kommer hjem har jeg sendt inn reiseregning. Har vært minst 12 ganger på klinikken med fly da tur retur i forbindelse med våre 2 forsøk. Satser på jeg får dekket eventuelle reiser til tredje forsøk også.

Jeg har fått dekket alle mine reiser til klinikken. Har bare ringt inn og bestilt flybillett via pasientreiser og når jeg har kommer hjem har jeg sendt inn reiseregning. Har vært minst 12 ganger på klinikken med fly da tur retur i forbindelse med våre 2 forsøk. Satser på jeg får dekket eventuelle reiser til tredje forsøk også.

Gjelder dette privat også vet du det? Vi tar privat i Haugesund nå nemlig å må dermed ta fly. Men vi bestilte flybillett gjennom flyselskapet bare og tok vare på kvitteringen for betalt reise. Er det noen egenandel man må ut med?

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...