Gå til innhold

Omgangssyke og fødsel? Hjelp.

Anbefalte innlegg

Hei! Er litt nervøs, og lurer på om noen har erfaring med dette: jeg skal settes igang imorgen, med mindre jeg har født innen da. I natt har jeg hatt diaré (sorry detaljer). Føler meg uggen i magen. Vet at dette kan være kroppens måte å forberede fødsel på, men HVIS det er omgangssyken (om enn bare med diaré), og jeg skulle smitte mannen min, hva skjer så med igangsettingen? Får jeg lov til å bli satt igang? Og hvis jeg får lov, vil mannen min få lov til å være der? (Sett at han har samme symptomer som meg). Er så redd for at noe sånt skal skje! Spesielt siden jeg skal avgårde for igangsetting kl 0800 imorgen! Uff, dette er fælt :(

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144117888-omgangssyke-og-f%C3%B8dsel-hjelp/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei! Er litt nervøs, og lurer på om noen har erfaring med dette: jeg skal settes igang imorgen, med mindre jeg har født innen da. I natt har jeg hatt diaré (sorry detaljer). Føler meg uggen i magen. Vet at dette kan være kroppens måte å forberede fødsel på, men HVIS det er omgangssyken (om enn bare med diaré), og jeg skulle smitte mannen min, hva skjer så med igangsettingen? Får jeg lov til å bli satt igang? Og hvis jeg får lov, vil mannen min få lov til å være der? (Sett at han har samme symptomer som meg). Er så redd for at noe sånt skal skje! Spesielt siden jeg skal avgårde for igangsetting kl 0800 imorgen! Uff, dette er fælt :(

Skjønner deg godt. Hadde samme selv forrige gang. Det er stor sannsynlighet at det er graviditeten og kroppen som gjør det hvis du ikke vet om noen i nærheten av deg med omgangssyken nå. 

Jeg fikk samme på overtid + oppkast. Kastet opp gjennom hele fødselen og med en gang ungen var ute så stoppet det.  

Hvis du er bekymret, ring føden og fortell hvordan det er og hva de tenker. Drikk mye vann og se det an til i morgen. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...