Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Min er nå på str med tuppen av et egg, hard, men et lite mykt lag rundt, jeg når trappen akkurat, så kan ikke kjenne hele.... Jeg er helt grønn på dette, har bare kjent etter i et par dager, og kan ikke så mye.....

Håper på tydelig strek i morgen :)

Fortsetter under...

Ikm i morra, og er ganske sikker på at TR kommer på besøk. Kjennes ihvertfall sånn ut. Fader altså, føler jeg aldri kommer til å bli gravid. Er så frustrerende, ihvertfall når venninner blir gravide av å se en penis liksom. Vræl, hvorfor skal det være så vanskelig?! Sorry, men måtte bare få ut litt frustrasjon her jeg ligger på sofaen og vurderer å hente sjokolade og trøstespise til sjokoladen tyter ut av øra :-P

Annonse

Flere venninner som er gravide, og det hadde vært sååååå koselig å ha barseltiden samtidig med dem....men tr dukker nok opp i morgen til "avtalt " tid ......blæh.... Murringer nederst i magen i 3 dager nå... Pleier ikke å kjenne noe til at tr er på vei, men får jo negative tester, så da er den vel like rundt hjørnet....forbaska....

Da er vi i samme båt Flutili. Negativ test men ingen mensen enda. Sist gang jeg var gravid testen jeg ikke før 5 dager over ikm, venta bare på mensen som ikke kom. Så er jo lov å håpe at jeg bare produserer hcg litt seint. Men egentlig så tror jeg TR spiller meg et puss akkurat nå, hu er nok rett rundt hjørnet.

Hei. Hekter meg på som prøver. Nettopp besøk av Tr.og har prøvd lenge nå.2 barn fra før, 1 SA og 1 MA etter sistemann.Lurer på om dette med Grapfruitjuce som middel til god eggløsningslim-prpoduksjon: hvor mye skal man drikke, antall glass per dag, fram til eggløsning ect.? Noen med erfaring og tro på det her?

Anonymous poster hash: 98936...3b2

Annonse

Jeg drakk det da vi prøvde på forrige mann.... Da drakk jeg 1 glass om dagen, fram til eggløsning... Smaker pyton, men det gikk nå ned.... Ble gravid den mnd jeg prøvde det, vet ikke om det var tilfeldig eller om det var juicen som gjorde susen.

Tenkte jeg skulle prøve det nå neste pp vis tr dukker opp....

Liker juicen godt, jeg. Men er det noe forskjell på om den er fra kosentrat eller ikke? Og om jeg drikker mer enn et glass, er det greit, liksom, eller kan det bli for mye av "det gode"?...spennende med hver prøveperiode....og hver gang like skuffende...men dette vet dere alt om :-)

Ikke sett noe til hu enda. Er nesten litt kvialt å gå på do, for venter bare på å få blod på papiret da. Men får jo ikke gjort noe med det da dessverre. Tror jeg skal teste ut grapefruktjuice neste pp jeg også hvis (når) TR kommer nå. Hvordan går det med deg?

Gruer meg og til hvert dobesøk, og manner meg opp til å bli skuffa, men foreløbi ingen mens her heller....

Har endel billigtester liggende, så tror jeg tester i morgen igjen om det ikke har skjedd noe til da.

Blir nervevrak av dette, går å tenker på det hele tia....jeg vil VITE......

Jeg har bare prøvd grapefruktjuice den ene pp så har ikke mye erfaring med det. Husker bare jeg leste en plass at det var et glass til dagen. Men om det var minimum eller max vet jeg ikke, sikkert minimum... Man blir jo merkbart våtere iallefall.... Føler for å bruke truseinnlegg hele tia liksom...

Får prøve det denne gangen. Har prøvd Solipec hustesaft og det virker jo tydelig på slimproduksjon, men hjalp ikke sæden å treffe egget enda. Så blir i hvert fall spennende som vanlig.Noe nytt hos dere andre?

Her er jeg og på dag 29 i syklusen, har vanligvis en syklus på 27 dager.... har nå fått litt blodig slim som kommer ut, så det starter vel for fult snart, pleier vanligvis å starte med styrtblødning nesten, ikke så forsiktig som nå... men vis det er mensen som kommer nå, hvorfor har jeg så himla ømme bryster, det verker jo i dem... Pleier aldri å ha det før/ved mens, snodig syklus vil jeg si.... Til mandag så får jeg gå til innkjøp av grapefruktjuice og prøve om det kan funke...

Her er jeg og på dag 29 i syklusen, har vanligvis en syklus på 27 dager.... har nå fått litt blodig slim som kommer ut, så det starter vel for fult snart, pleier vanligvis å starte med styrtblødning nesten, ikke så forsiktig som nå... men vis det er mensen som kommer nå, hvorfor har jeg så himla ømme bryster, det verker jo i dem... Pleier aldri å ha det før/ved mens, snodig syklus vil jeg si.... Til mandag så får jeg gå til innkjøp av grapefruktjuice og prøve om det kan funke...

Tr kom her i dag, som forventet. Det som er bra at jeg har 28 dagers syklus for andre mnd på rad etter jeg begynte med akupunktur. Får håpe det resulterer i en lillesøster eller -bror etterhvert også ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...