Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Er det sånn at eggløsningstestene slår positivt ut om man skulle være gravid? Synes jeg har lest det en eller annen plass her inne... Må da begge strøkene være like tydelige eller "holder det " at den ene streken er svakere enn den andre.....

Fortsetter under...

Er det sånn at eggløsningstestene slår positivt ut om man skulle være gravid? Synes jeg har lest det en eller annen plass her inne... Må da begge strøkene være like tydelige eller "holder det " at den ene streken er svakere enn den andre.....

Det burde i såfall være såpass at en graviditetstest også gir utslag da.

Hvis en EL-test skal tolkes som positiv graviditetstest må teststreken være sterkere enn kontrollstrek. Det er ofte at en EL-test har to streker uavhengig av når du er i syklusen. Så du kan ikke tolke dette som en positiv G-test om det er to streker på den. Så, nei det "holder" ikke med en svak strek :)

Ta en G-test for å være sikker :D

Annonse

Fått en skikkelig øm brystvorte i kveld, au. Kan ikke huske å ha vært borti det før. Men er det normalt at kun den ene er øm hvis det er et graviditetstegn? Tok test i dag tidlig, så klart negativ, kun 9 dpo. Men får jo plutselig opp håpet når man merker flere og flere symptomer. Håper virkelig ikke at det er kroppen, og psyken, min som spiller meg et puss. Det syns jeg isåfall er dårlig gjort :-P

Huff , det var synd. Lykke til med neste pp. Regner med jeg følger etter jeg og etterhvert, har egentlig ingen tro på at det skal klaffe så fort, men er jo lov å ha et lite håp, og et stort ønske.

Ja, vi kan ikke slutte og håpe etter så kort tid vettu :-) det er den utålmodigheten som pusher på, men vi får no bare senke skuldrene og ta det som det kommer :-)

Anonymous poster hash: 44b95...3d3

Annonse

Gratulerer bonusmamma :)

Jeg tok en test i dag morges, med billigtest, har ikm til fredag.... jeg vet ikke om den var negativ eller svak positiv, eller om jeg bare innbilte meg at det var en svak rosa strek, men tester igjen i morgen og ser om det evt blir noe sterkere.... så får vi bare se..... jubler ikke ennå, før jeg ser tydelig at det er en strek. også tenker jeg å ta en digitaltest på ikm dagen....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...