Flutili Skrevet 5. februar 2014 #1 Skrevet 5. februar 2014 Mandag 24: Tirsdag 25: Onsdag 26: Torsdag 27: Fredag 28: Flutili (pp4) Lørdag 1: Søndag 2: GRAVID: TR:
**Cayenne** Skrevet 6. februar 2014 #2 Skrevet 6. februar 2014 Jeg er med Kan noen sette meg opp på lørdag 1.?
Singababy Skrevet 7. februar 2014 #4 Skrevet 7. februar 2014 Heeelt fersk her! IKM på mandag 24, men syklusen er helt vill for tiden :-)
Flutili Skrevet 8. februar 2014 Forfatter #5 Skrevet 8. februar 2014 Mandag 24:Singababy Tirsdag 25: Onsdag 26: Torsdag 27: Fredag 28: Flutili (pp4), VE-G (pp7) Lørdag 1:**Cayenne** Søndag 2: GRAVID: TR:
Mimi87 Skrevet 11. februar 2014 #6 Skrevet 11. februar 2014 (endret) Hei jeg vil gjerne være med. Ikm foreløbig torsdag 27;) pp5 Endret 11. februar 2014 av Mimi87
bonusmamma Skrevet 11. februar 2014 #7 Skrevet 11. februar 2014 Mandag 24:SingababyTirsdag 25:Onsdag 26:Bonusmamma, pp2 etter BO.Torsdag 27: mimi87, pp5Fredag 28: Flutili (pp4), VE-G (pp7)Lørdag 1: **Cayenne**Søndag 2:GRAVID:TR:
iwja Skrevet 11. februar 2014 #8 Skrevet 11. februar 2014 Jeg vil være med! Litt usikker på når min ikm er, men får ta en råsjans å sette den til 28.02. Fjernet kobberspiralen 31.01:)
Flutili Skrevet 12. februar 2014 Forfatter #9 Skrevet 12. februar 2014 Mandag 24: SingababyTirsdag 25:Onsdag 26:Bonusmamma, pp2 etter BO.Torsdag 27: mimi87, pp5Fredag 28: Flutili (pp4), VE-G (pp7), iwjaLørdag 1: **Cayenne**Søndag 2:GRAVID:TR:
Lille ugla Skrevet 16. februar 2014 #10 Skrevet 16. februar 2014 Jeg slenger meg på her! Etter peak på fertilitetsmonitoren i går skal jeg ha IKM rundt 1.mars :-) Mandag 24: Singababy Tirsdag 25: Onsdag 26: Bonusmamma, pp2 etter BO. Torsdag 27: mimi87, pp5 Fredag 28: Flutili (pp4), VE-G (pp7), iwja Lørdag 1: **Cayenne** Lille Ugla Søndag 2: GRAVID: TR:
**Cayenne** Skrevet 16. februar 2014 #11 Skrevet 16. februar 2014 Ingen tvil om at det var el i går her, med skikkelige smerter på høyre side og alle mulige andre tegn... I dag ingenting. Konstaterer at jeg ikke får positiv el-test før så selve el-dagen! hadde heldigvis lagt inn aksjer hele uka, dog med full stopp etter torsdagen pga svigers vegg i vegg (og da snakker vi tynne vegger) nå i vinterferien. Men to dager før skal jo i teorien holde. Blir vel jente da!
Flutili Skrevet 16. februar 2014 Forfatter #12 Skrevet 16. februar 2014 Jeg er veldig usikker på når EL egentlig er.... Hadde EL smerter og slim på dag 10.... og dag 13 Det har vært veldig tydelig EL smerter og slim rundt dag 10 i min syklus de siste gangene... Har vanligvis en syklus på 27 dager.
bonusmamma Skrevet 16. februar 2014 #13 Skrevet 16. februar 2014 usikker her også. positiv EL-test tirsdag -- negativ fra onsdag. men tappen min var åpen igårkveld... så vet ikke om EL var onsdag eller om det var fredag/lørdag. trodde det var onsdag.Er hvert fall rimelig sikker på at den er ferdig og at jeg har IKM i slutten av uke 9. Bare å krysse fingrene
bonusmamma Skrevet 17. februar 2014 #14 Skrevet 17. februar 2014 Nå skal dere starte testingen da? 1,5 uke til IKM og jeg er allerede utålmodig
**Cayenne** Skrevet 17. februar 2014 #15 Skrevet 17. februar 2014 2 dpo i dag, så venter litt til med testingen, hehe Når det er sagt så har jeg maaaange billigtester, så da kan jeg jo starte 9-10 dpo om jeg gidder... Noen med symptomer allerede, da???
bonusmamma Skrevet 17. februar 2014 #16 Skrevet 17. februar 2014 2 dpo i dag, så venter litt til med testingen, hehe Når det er sagt så har jeg maaaange billigtester, så da kan jeg jo starte 9-10 dpo om jeg gidder... Noen med symptomer allerede, da??? samme her, har en HAUG. så jeg kan jo begynne 7 dpo og fortsette til forhåpentligvis TB Håper på ømme pupper neste uke.. leser at det er det første folk kjenner før ikm .
Flutili Skrevet 17. februar 2014 Forfatter #17 Skrevet 17. februar 2014 Jeg har og MANGE tester liggende hehe, er testoman Når er det poeng å begynne å teste egentlig? Hvor tidlig kan man få positiv test på billigtestene? Ingen symptomer her foreløbi .... Annet enn at jeg er ufattelig sugen på sjokolade, men jeg liker i utgangspunktet godterier å sånn veldig godt da, så det er ikke et veldig uvanlig fenomen for meg.... Men i dag har det vært ekstremt.... Mulig fordi det er 5 for 50kr på småsjokolader på Rimi , kan jo ikke unngå å kjøpe... Sukk hehe...
Singababy Skrevet 19. februar 2014 #18 Skrevet 19. februar 2014 Som sagt så er syklusen på bærtur her, kun 24 dager denne gangen. Dvs tante kom i dag og vi prøver igjen neste måned :-)
bonusmamma Skrevet 19. februar 2014 #19 Skrevet 19. februar 2014 Jeg har og MANGE tester liggende hehe, er testoman Når er det poeng å begynne å teste egentlig? Hvor tidlig kan man få positiv test på billigtestene? Ingen symptomer her foreløbi .... Annet enn at jeg er ufattelig sugen på sjokolade, men jeg liker i utgangspunktet godterier å sånn veldig godt da, så det er ikke et veldig uvanlig fenomen for meg.... Men i dag har det vært ekstremt.... Mulig fordi det er 5 for 50kr på småsjokolader på Rimi , kan jo ikke unngå å kjøpe... Sukk hehe... Testoman her også.... Er 7dpo her og starta testingen i dag! Selv om jeg vet at jeg er alt for tidlig ute! Sies vel at 12 dpo kan du starte, men det finnes jo de som har fått positiv 9dpo, og de som ikke får før 18 dpo.. Så det er nok forskjellig Som sagt så er syklusen på bærtur her, kun 24 dager denne gangen. Dvs tante kom i dag og vi prøver igjen neste måned :-) Krysser fingrene for at neste syklus blir deres tur
Singababy Skrevet 19. februar 2014 #20 Skrevet 19. februar 2014 Takk for det, Bonusmamma! Er ved godt mot og avslappet til det hele. Har jo akkurat begynt å prøve! :-)
Flutili Skrevet 21. februar 2014 Forfatter #21 Skrevet 21. februar 2014 Er det noen som har begynt å kjenne noen symptomer da? Nå i kveld har jeg kjent tak og strikkingen nederst i magen.... Kan det være symptomer tro, eller kan det bare være fordi det var mye å gjøre på jobb i dag, litt stress inni bildet. Er vel ikke mye annet enn og vente å se.... Tålmodighet ..... Hmmmm.....
bonusmamma Skrevet 22. februar 2014 #22 Skrevet 22. februar 2014 Har hatt "menssmerter" i to dager nå. skikkelig stikninger og mye luft i magen. Men dette kan jeg jo ha hatt ellers også uten å tenke over det. For et par dager siden fikk jeg litt spotting på papiret, men det ble med det.Imorgen starter jeg testingen Regner med negativt da det er tidlig, men vil komme i gang for å se noe negativt og komme litt ned på jorda og ikke ha for høye forventninger. 10 dpo i morgen!
**Cayenne** Skrevet 22. februar 2014 #23 Skrevet 22. februar 2014 Kanskje det var festeblødning du hadde, Bonusmamma? Spennende! Bare litt ømme bryster her, men det har jeg alltid en uke før tr. 7 dpo, så svir vel av en billigtest på mandag/tirsdag. Tviler egentlig på at det blir noe her siden jeg har vært forkjølet og utrolig sliten hele mnd, men man vet jo aldri...
VE-G Skrevet 22. februar 2014 #24 Skrevet 22. februar 2014 Her er det masse symptomer. Ømme brystet, mensmurringer, økt utflod, oppblåst. Ja, det jeg kommer på nå. Pleier ikke å være sånn før mensen. Men når det er sagt, hadde jeg lignende symptomer i høst, og da kom mensen. Så har ikke store forhåpningene. Har ikm fredag, tenkte å smelle av en test på onsdag, for da har jeg og gubben jubileum. Hadde jo vært moro å overraske han med en positiv test da ;-) Men har som sagt ikke store forhåpninger.
bonusmamma Skrevet 22. februar 2014 #25 Skrevet 22. februar 2014 Jeg begynner å tenke at det kan være en festeblødning ja!Tok en test i dag, og den var negativ. Men jeg føler at jeg kunne skimte hvor teststreken skulle være, men den var absolutt ikke "svak" eller rosa eller noe i den duren. Blir spennende å se når jeg tar en ny test på mandag Krysser fingrene for IKM uke 9!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå