Gå til innhold

Ang godteri bestemødre...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva tenker dere om det? Barna kan bare gå til besteforeldrene. Og der er det alltid en skuff med godt de kan ta og forsyne seg av.

Jeg vet ikke hvor mange ganger jeg har sagt til mannen at han må si ifra at dette ikke går. Jeg har ikke ukegodt, kun lørdag.

Idag ble dette et problem igjen. Og jeg blir tatt for den sure Mamman som ikke unner barna mine litt godt...

(Det skjer opptil flere ganger i uken, men nå er jeg så sint av at mine ønsker ikke kan tas hensyn til)

Har over en periode sagt at barna ikke får gå på besøk, men blir da tatt for å være sur. Jeg er ikke sur, men vil styre godteriinnraket til barna mine.

Hva skal jeg gjøre for st dette skal løses? Når dem inne hører på bønnen min om å la det være i uken?

Anonymous poster hash: 37783...ef5

Gjest Antarctica
Skrevet

Hold ungene hjemme, så kan de gå til bestemor på lørdager?

Skrevet

Ja, men det er da jeg får høre at jeg er streng mor.

Og barna maser hver dag. Hvordan si ifra at de kan ikke komme hver dag? Uten at jeg bare blir oppfattet sær?

Bare drite i dem?

Skrevet

Hvis de treffes sjelden gjør det ingenting synes jeg. Vi har en bestemor i utlandet og hun gir sjokolade hver dag. Helt grei for det er kun et par uker i året. Sees de ofte og særlig som du beskriver at barna kan gå innom når de vil må besteforeldre høre på foreldrene og tenke på barnas helse og tenner. Gi besteforeldre noen alternativer til måter de kan kose seg og skjemme bort ungene. smoothie oppskrifter f.eks.

Gjest Antarctica
Skrevet

Og barna maser hver dag. Hvordan si ifra at de kan ikke komme hver dag? Uten at jeg bare blir oppfattet sær?

Bare drite i dem?

Heller være en streng mor enn å ødelegge tenna og helsa deres. Si til ungene at før bestemor slutter å dele ut godteri alle dagene, kan de ikke være der annet enn lørdag. Si det samme til bestemor.

Gjest Antarctica
Skrevet

Bare drite i dem?

Heller være en streng mor enn å ødelegge tenna og helsa deres. Si til ungene at før bestemor slutter å dele ut godteri alle dagene, kan de ikke være der annet enn lørdag. Si det samme til bestemor.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...