Anonym bruker Skrevet 5. februar 2014 #1 Del Skrevet 5. februar 2014 Gutten på 6 mnd virker som han ikke vil ha puppen lenger. Spiser grøt, brødskive og middag med stor iver. Drikker vann av tutekopp og vanlig glass. Har ca 5 amminger i døgnet, men han spiser nesten ingenting. Det kan ta opp til 5 minutter før utdrivningen starter (kjenner godt når melka kommer), og ofte de siste ukene gir han opp før det skjer. Vet at jeg har lite melk i forhold til før, og at han må jobbe hardt for å få ut det lille som er....men nå virker det som han ikke gidder mer. Hvor lenge er det vits å tilby pupp når han ikke vil ha? Anonymous poster hash: 3d6ee...584 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144117774-6-mnd-og-vil-ikke-ha-pupp-lenger/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissyC Skrevet 17. februar 2014 #2 Del Skrevet 17. februar 2014 Det samme skjer hos oss også nå, selv om min gutt er nesten 9 mnd (hadde tenkt til å amme til han var 1år :S)... Plutselig er han ikke interessert/ tålmodig nok til å vente på at melken kommer! Jeg ammer fire ganger dagen og gir mat i tillegg til de tre første måltidene. De siste par ukene klarer han ikke å fokusere på "lunsj-" og "middagsammingen"! Han spiser alt annet, så når han ikke vil ha melken, går jeg videre til det "neste på menyen", men problemet med det er at jeg merker at melkeproduksjonen har blitt mindre!! igår kveld ble han skikkelig frustrert av at det ikke kom noe melk med en gang, så vi måtte ende med å gi han annen mat til kvelds for første gang (har pleid å gi kun melk)! Skal vi pumpe for å få melkeproduksjonen opp igjen?? Eller skal man bare la det gå sin gang (slutte å amme...)? Synes det er litt trist jeg, koser meg sånn med ammingen, og vet det er bra for han... Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144117774-6-mnd-og-vil-ikke-ha-pupp-lenger/#findComment-146128970 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå