Anonym bruker Skrevet 5. februar 2014 #1 Skrevet 5. februar 2014 Jeg har en halvfull flaske med bacardi razz liggende i skapet. Det må være rundt 2 år siden jeg åpnet den også har den bare blitt liggende grunnet graviditet og baby. Nå skal jeg på fest til helgen og lurer på om den er drikkbar eller om jeg bør helle den ut å kjøpe ny. Den lukter helt som den skal. Hvor lang holdbarhet er det egentlig på dette? Anonymous poster hash: 0b6b3...430
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2014 #3 Skrevet 5. februar 2014 Ren sprit holder seg lenge. Det kan stå i mange år uten å bli dårlig, så jeg hadde ikke hatt noe problem med å drikke den. Anonymous poster hash: 9edf6...4cf
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2014 #5 Skrevet 5. februar 2014 takk for svar! Den har 32%, da tar jeg sjansen på den og dropper polet i morgen Anonymous poster hash: 0b6b3...430
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2014 #6 Skrevet 5. februar 2014 Alkohol kan du nesten ha stående i det uendelige Så jeg ville satset på å drikke den, evt tatt en ørliten smak (eller fått gubben til å smake) for å kjenne om den var brukbar itilfelle du er usikker Anonymous poster hash: 101fc...af8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå