Gå til innhold

Ville dere stolt på dette?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fikk beskjed på oul at det mest sannsynlig er jente i magen, men ho kunne ikke si det 100% sikkert. Så tre streker mellom beina, men var ikke superklart. Ville dere bestilt en ny privat ul for å se det mer sikkert?

Anonymous poster hash: 68525...1c7

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis baby ikke var sjenert og dere ikke så noe tissefant som stakk ut er det store ssheter for at det er jente! Vi venter gutt nr 3, og på nr 2 og 3 kunne vi se det var gutt før de spurte om vi ville vite kjønnet... ;)

Om ny UL eller ikke kommer vel an på hvor heftig handling av rosa ting dere kommer til å foreta dere!

Skrevet

Gutt er ganske sikkert å se, mens jenter gjerne kan være gutt :) vet om ei som plutselig fikk en gutt før jul, ennå de tydelig hadde sett jente på ul. Men stort sett stemmer det jo.

Skrevet

Vet mange som tar ul aldri sier at det er 100%jente.. Fordi det kan være litt vanskelig å se.. Så hvis de tror det er jente sier de ca 80%sjans for at det er en jente:-) men noen gutter er jo veldig lett å se, men tydelivis ikke alke siden noen jenter viser seg å være gutter ;)

Skrevet

Mest sannsynlig er det jente, men noen 100 % garanti er det vel ikke før ungen er ute uansett. Har t.o.m hørt de som har fått beskjed om gutt på flere ul også kom det jente ut. Høyst uvanlig da. Som regel er det riktig det de ser.. Mer sannsynlig at det er riktig om man får sett på 3D. Hvis du virkelig vil være mer sikker så bestill deg gjerne en privat ul :-)

Skrevet

På min oul (som forøvrig ble gjort i uke 21!) fikk jeg klar beskjed om at det er ei jente(jordmor kunne tydelig se anatomien) og at det er helt, helt sikkert. Så for meg noe mer a la "sannsynligvis jente" eller "nesten helt sikkert jente"

Skrevet

Har bestilt ny privat ul for å få en bekreftelse :) tør ikke begynne på barnerommet før det er mer sikkert ;)

Hi

Anonymous poster hash: 68525...1c7

Skrevet

Er sikkert forskjellige måter å se kjønnet på også... Alt etter hvor mye erfaring de har me ul og sånt.. Vet en gammel mann som drev privat, han var gyn og drev med ul, nå er han pensjonist da... Men han så i værtfall på bekkene til fostret hvilket kjønn det var.. Fordi kjønnsorganet kan jo være litt uklart så tidlig.. Men man må vel ha litt peiling skal man se forskjell på bekken :P

Skrevet

Ville stolt på det, og kost meg med både forberedelser og innkjøp -så tidlig trenger de vel ikke eget rom ;) Men jeg har alltid hatt både fire, fem og seks m/fler ul hvert svangerskap pga sykdom siste del. Så har alltid fått x antall bekreftelser :P Og aldri har det vært feil fra selv ul rundt uke 14, med både gutt & jente :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...