mamma_til_verdens_beste Skrevet 5. februar 2014 #1 Skrevet 5. februar 2014 Har det i så fall gått over av seg selv? Eller har noen av dere utviklet svangerskapsforgiftning?Jeg hadde ganske mye eggehvite i urinen min i dag. Er i uke 18.
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2014 #2 Skrevet 5. februar 2014 Hvor mye lå den på da, og har du andre indikasjoner? Anonymous poster hash: 37f3e...a42
mamma_til_verdens_beste Skrevet 5. februar 2014 Forfatter #3 Skrevet 5. februar 2014 Hvor mye lå den på da, og har du andre indikasjoner? Anonymous poster hash: 37f3e...a42 Jeg vet ikke, jeg fikk ikke noe tall å forholde meg til. Bare beskjed om å levere ny urinprøve til mandag. Blodtrykket var fint.
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2014 #4 Skrevet 5. februar 2014 Står det ikke på helsekortet for gravide? Det skal skrives opp, viktig å holde øye med og for jordmor å vite. Pleier stå som + 1 osv. Dette er jo vesentlig da.. Anonymous poster hash: 37f3e...a42
mamma_til_verdens_beste Skrevet 5. februar 2014 Forfatter #5 Skrevet 5. februar 2014 Står det ikke på helsekortet for gravide? Det skal skrives opp, viktig å holde øye med og for jordmor å vite. Pleier stå som + 1 osv. Dette er jo vesentlig da.. Anonymous poster hash: 37f3e...a42 Nei, jeg var bare hos en vikarlege pga mye menssmerter/murringer/kynnere. Legen har bare skrevet "P +". Samt blodtrykket som var 115/55. Hadde nøyaktig det samme blodtrykket i desember.
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2014 #6 Skrevet 5. februar 2014 Da kan der ikke ha vært mye? Vanligvis skriver de jo + 1, 2, 3 osv, tallet indikerer hvor mye det er. Som regel når de ikke skriver noe er det ikke så mye. Sa de ikke noe? Ikke uvanlig å ha protein i urinen uten a det betyr så mye, kan være forurensing fra kjønnslepper eller etter du har hatt sex osv. Men er det mye må det følges opp! Anonymous poster hash: 37f3e...a42
mamma_til_verdens_beste Skrevet 5. februar 2014 Forfatter #7 Skrevet 5. februar 2014 Da kan der ikke ha vært mye? Vanligvis skriver de jo + 1, 2, 3 osv, tallet indikerer hvor mye det er. Som regel når de ikke skriver noe er det ikke så mye. Sa de ikke noe? Ikke uvanlig å ha protein i urinen uten a det betyr så mye, kan være forurensing fra kjønnslepper eller etter du har hatt sex osv. Men er det mye må det følges opp! Anonymous poster hash: 37f3e...a42 Hun sa det var en god del proteiner. Men hun ville ikke bekymret seg for mye over det akkurat nå, men ville jeg skulle ta en ny urinprøve på mandag. Men da at jeg skulle vaske meg skikkelig først. Men jeg hadde jo faktisk vært i dusjen rett før jeg tok urinprøven i dag også.
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2014 #8 Skrevet 5. februar 2014 P+ betyr at det er spor av proteiner i urinen. Har hatt proteiner i urinen i begge svangerskapene mine. Den første gangen fikk jeg svangerskapsforgiftning og den andre gangen fikk jeg ikke. Bra du følges godt opp, men jeg ville ikke bekymret meg så mye. Anonymous poster hash: b7961...ac0
mamma_til_verdens_beste Skrevet 5. februar 2014 Forfatter #9 Skrevet 5. februar 2014 P+ betyr at det er spor av proteiner i urinen. Har hatt proteiner i urinen i begge svangerskapene mine. Den første gangen fikk jeg svangerskapsforgiftning og den andre gangen fikk jeg ikke. Bra du følges godt opp, men jeg ville ikke bekymret meg så mye. Anonymous poster hash: b7961...ac0 Takk for svar Det ble tatt noen blodprøver også. Tappet meg for hele 6 glass, så får vi se om de finner noe mistenksomt på de.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå