Gå til innhold

Spotting/minimens dager før ikm, og allikevel gravid??

Anbefalte innlegg

Jeg Jar gjort fryseforsøk assistert befruktning i naturlig syklus, altså er jo alt så å si som naturmetoden.

Nå er jeg på dagen for forventa mens dpo 15, og mensen kommer ikje ordentlig...(kan jo godt hevde den kommer i morgen ,altså...).

Men helg gar spotting og hatt minimens allerede i fem dagers tid-unormalt lenge til å være meg...

Er det noen her som har blitt gravid og allikevel har blødd litt?

Håp i hengende snøre enda,tro???

Fortsetter under...

Det er jo noe som heter festeblødning. Opplevde det i sist svangerskap. Også er det de som har jevnlige blødninger hele svangerskapet igjennom. Om det er en "rar" mens (lite blod/brunt, ikke menstruasjonssmerter, ikke menstruasjons "følelse") er det helt sikkert håp. Kan du ikke teste snart? Clearblue funker gjerne noen dager før IKM.

Jo, kan strengt tatt teste i morgen. Men da skal jeg på døgnvakt, og jeg liker ikke tanken på å skulle deppe meg gjennom alle de timene-blir så skuffa når det ikke går. Er visst lettere å være i uvissa...

Nå har jeg liksom et lite p, selv om jeg hverken kjenner meg gravid eller at mensen er på gang.

Rare greier...:-)

Jeg spotter alltid noen dager før mensen og det gjorde jeg også i forrige sv.skap og i dette sv.skapet :o)

Hadde flere småblødninger og gynekologen min fortrakk ikke en mine i ansiktet da jeg nevnte det for han. Sa det var omtrent like vanlig som og ikke ha småblødninger. Sjekket med ul og alt var fint.

Lykke til :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...