Gå til innhold

Synes jeg kjenner SPARK!!!!

Anbefalte innlegg

I 2 timer nå har jeg kjent noe som minner fryktelig om babyspark... Kjenner 3-10 etter hverandre 6 ganger ca. Men jeg kan da vel ikke være gravid igjen?!?

Min sønn er 8 mnd. Gått på cerazette men byttet til Yasmin denne mnd. fordi jeg ikke har hatt mensen med cerazette. Kun hatt sex der han har hatt utløsning inni meg 3 ganger etter fødsel. Så hva er liksom sjansen for å være gravid igjen tenker jeg... Tok graviditetstest nå som er negativ. Men vil den vise positiv dersom en er så langt på vei at baby sparker?

Har dere erfaring med magekramper ved bytte av P pille? Er så rart at disse krampene er lokalisert samme plass til venstre under navlen (samme plass jeg kjente det de første gangene sist).

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144117624-synes-jeg-kjenner-spark/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Um, nei det kan jeg ikke tenke meg... Men kan jo være det er luft? KJennes litt annerledes ut der inne såpass kort tid etter at det har vært en hel baby inni der. Men får du ikke ro i forhold til dette så kan du bestille time hos privat jordmor for UL. Det gjorde jeg til slutt. Kastet også opp mye på den tiden, så hadde vanskelig for å tro på testene. Men kvalmen og oppkast viste seg senre å skyldes noe helt annet, nemlig hveteallergi....!

Jo du kan faktisk kjenne fantomspark utenpå magen :P Jeg trodde ikke på det selv før jeg merket det når jeg holdt der jeg kjente sparkene(som selvfølgelig ikke var spark siden jeg ikke var gravid). Trodde jeg innbilte meg det så jeg lot mannen kjenne og han ble like sjokkert som meg. Han kjente sparkene han og. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...