Anonym bruker Skrevet 5. februar 2014 #1 Skrevet 5. februar 2014 Jeg ser at det er MANGE som sliter med søvn her inne i 2.trimester! Jeg har hatt sånn siden jeg ble gravid og sliter enda... Hvordan utarter søvnproblemene deres? Jobber dere? Andre barn? Hvor mange timer søvn gjennomsnitt? Anonymous poster hash: db80e...359
Mirakel <3 Skrevet 5. februar 2014 #4 Skrevet 5. februar 2014 Jeg ser at det er MANGE som sliter med søvn her inne i 2.trimester! Jeg har hatt sånn siden jeg ble gravid og sliter enda... Hvordan utarter søvnproblemene deres? Jobber dere? Andre barn? Hvor mange timer søvn gjennomsnitt? Anonymous poster hash: db80e...359 Jeg sover dårlig, våkner mange ganger i løpet av natten. Jeg er 50% sykmeldt og jobber flest kveldsvakter så da går det greit-da får jeg slappet av mest mulig når jeg trenger det. Har fått ganske bra tilrettelegging på jobb. Jeg har ikke flere barn. Legger meg ved 22 tiden og står opp igjen ved 7-8 tiden. Sover da gjennomsnittelig 7-8 t kanskje sovner ganske fort igjen når jeg våkner, men søvnen er veldig urolig.
DaenerysStorm Skrevet 5. februar 2014 #5 Skrevet 5. februar 2014 Jeg sover sinnsykt dårlig og har gjort det lenge, men jeg har skulderplager i tillegg til bekkenløsning og det hjelper ikke... Finner en stilling som er god også går det 5 minutter så er det vondt et eller annet sted Er trøtt fra klokka er 22, men får ikke sove før jeg er helt utslitt som er mellom 2 og 4 også våkner jeg mellom 2 og 6 ganger de neste timene! Veldig glad jeg ikke har unger fra før av og er sykemeldt 100 %
Nettisen:) Skrevet 5. februar 2014 #6 Skrevet 5. februar 2014 Jeg har sovet som en stein frem til nå (uke 27), men nå er det plutselig ikke så enkelt. Har ikke noe vondt eller ubehag, er rett og slett bare at jeg ikke får sove. Har barn og jobber så kan ikke bare sove lenger heller. Men det er kanskje like greit, så er det ihvertfall en døgnrytme:)
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2014 #7 Skrevet 5. februar 2014 Forrige svangerskap gjorde jeg ikke annet enn å sove omtrent. Mens denne gangen sliter jeg skikkelig. Mye pga magevondt og kvalme. Men selv om jeg er utslitt så ligger jeg våken og bare vrir meg. Har et barn ifra før som ofte våkner 1-3 ganger i løpet av natten. Ofte er jeg våken når han våkner, men hvis jeg sover så bruker jeg 1-2timer på å sovne igjen. Er for øyeblikket sykemeldt, men sliter med å sove på dagen også. Har hatt et par dager jeg har sovet nærmest et døgn og vært helt utmattet. men så er det tilbake igjen til lite søvn igjen. I løpet av en uke hvis jeg regner med de gangene jeg sover på dagen så får jeg kanskje gjennomsnittlig 5-6timer i døgnet. Men det er jo veldig oppstykket. Noen netter 1 time her, 20min der, 1 time på dagen osv... Anonymous poster hash: 95827...31b
BabyBoom-84 Skrevet 5. februar 2014 #8 Skrevet 5. februar 2014 Noen netter sover jeg bra, men jeg våkner mange ganger i løpet av natten - av at jeg må tisse, når jeg må snu meg eller av at det gjør vondt å ligge på siden å sove.. Blir øm og bekkenet verker litt. Hjelper å legge en pute mellom beina men jeg merker jeg gleder meg litt til å få kroppen tilbake og å kunne snu seg i senga uten å våkne..!! 27+5 idag!
Hurraaa! Skrevet 6. februar 2014 #9 Skrevet 6. februar 2014 Sover veldig overfladisk på nettene nå. Føles som jeg er våken og får med meg lyder, bevegelser, sånt som ellers går meg hus forbi. Har egentlig veldig godt sovehjerte. Dessuten drømmer jeg mye i perioder. Mye trøtt på kveldene og legger meg tidlig. Jobber natt, 3 og 4 netter med en uke fri imellom, 16 uker gravid, to barn fra før. Merker at det blir mye i perioder, men henger fortsatt med.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå