Gå til innhold

Liker ikke når mannen min sier at andre damer er pene.

Anbefalte innlegg

Jepp, og kan ikke hjelpe det... liker verkligen ikke når han sier det...  :kjefte:Kan blir så irritert...  Når jeg sier ifra så tuller han liksom bort det... 

Noen mer som vet hva jeg menar?  :sad:

Anonymous poster hash: 9f642...fa5

Fortsetter under...

Jeg liker det heller ikke, og typen vet utmerket godt at han aldri skal kommentere noe i den duren. Hadde han hatt bilde av en dame som bakgrunnen i tlf hadde jeg blitt veldig sur! Heldigvis ville han aldri ha gjort det.

Har ingen problemer med at mannen synes at andre damer er pene. Er fullstendig klar over at jeg ikke er den eneste pene jenta i verden, og det er heller ikke tvil i mitt sinn om at jeg er den eneste dama han faktisk vil ha. Men så er han da også voksen nok til at det aldri kunne falt ham inn å ha playboy-jenter på telefonen, og ikke påpeker han andre kvinners utseende på en smakløs måte heller, det hjelper nok på.

Annonse

Samboeren min jobber innen helse, det er meget kvinnedominert. Jeg spørr av og til om det var noen fine damer på jobb i dag, han sier alltid nei. LItt barnslig av meg, jeg drar den ikke noe lenger da:P

Men svært av han å aldri påpeke hvor fine andre damer er.. Syns det hadde vært litt rart også?

Han har sagt han syns Angelina Jolie er fin, eller deilig. En gang vi skulle se film med henne. Men altså.. Det går greit :P Jeg syns hun er fin selv:P

Playboyjenter på mobil?? Jaja, enkelt er vel sånn :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...