Gå til innhold

synarela nesespray, føler ikke den "fungerer"

Anbefalte innlegg

Altså, jeg føler ikke det kommer så mye ut av sprayen. Det renner liksom ikke noe ut av nesen igjen, kjenner en liten smak i halsen etter å ha tatt den men ikke noe ellers. Jeg er kanskje litt ivrig med nesespray når jeg er syk og bruker otrivin f.eksempel. Da sprayer jeg gjerne to ganger i hvert nesebor. Kanskje derfor jeg føler det kommer så lite ut av synarela nesesprayen pga dette. Har sprayet ett par ganger ut i luften å da kommer det bra ut

Ikke har jeg bivirkninger heller, da blir jeg tvilende;)

Hva er deres erfaringer?

Anonymous poster hash: 9fb35...b0e

Fortsetter under...

Var uvant å begynne på suprecur også, av samme grunn. Men når jeg bare vente meg til det, og slutta å puste inn når jeg spraya merket jeg at det var nok. Så fortsett å spray, men husk at den skal være i nesen, ikke "dras inn" som man gjerne gjør med annen spray.

Man merker det godt hvis det ikke kommer riktig inn, da renner alt ut igjen. Det skjedde meg igår!

Ang bivirkninger, hvor lenge har du gått på spray? Er visst ikke alle som får så voldsomme bivirkninger, kanskje du er blant de heldige :)

Var uvant å begynne på suprecur også, av samme grunn. Men når jeg bare vente meg til det, og slutta å puste inn når jeg spraya merket jeg at det var nok. Så fortsett å spray, men husk at den skal være i nesen, ikke "dras inn" som man gjerne gjør med annen spray.

Tusen takk. Nå har jeg begynt å holde pusten i stedet:-) unngår å dra det inn også. Hehe

Anonymous poster hash: 41ef7...d7b

Man merker det godt hvis det ikke kommer riktig inn, da renner alt ut igjen. Det skjedde meg igår!

Ang bivirkninger, hvor lenge har du gått på spray? Er visst ikke alle som får så voldsomme bivirkninger, kanskje du er blant de heldige :)

Her renner det egentlig ikke noe ut heller, derfor jeg føler det ikke kommer noe. Hehe. Har gått på sprøyten i 6 dager bare, kan det være derfor? Når fikk du bivirkninger evt? Redd ingen bivirkninger betyr at det ikke fungerer:p

Anonymous poster hash: 41ef7...d7b

Jeg fikk små bivirkninger etter ca en uke. Men jeg har ikke så mye bivirkninger. Hodepine innimellom, litt temperatursvingninger, tørre øyne. Men hadde skikkelig menssmerter i to uker og mensen var ca 5 dager forsinket. Jeg merker det mest på humøret. Blir veldig fort sint, lei meg, og samboeren er skikkelig teit

veldig ofte. Noe han absolutt ikke er når jeg ikke går på spray ;)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...