Gå til innhold

forskjellig hcg i forskjellige svangerskap?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Da jeg ble gravid første gangen var testene knallpositive 4+6. Teststrek da like sterk eller sterkere enn kontrollstrek på 3 ulike merker.

Testet i dag da jeg er 4+6 etter å ha holdt meg i nesten 4 timer, men teststreken på billigtesten ble kun halvparten så sterk som kontrollstreken.

Har noen andre erfart svakere tester ved en graviditet imotsetning til en annen, og at det har gått helt bra? Mistet i desember, gravid for tredje gang nå etter å ha prøvd i snart 2 år. Redd det skal gå gale igjen.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

kan det være at du har hatt eggløsning noen dager senere denne gangen?:) Eller at egget festet seg senere denne gangen? tror ikke du skal legge så mye i det, selv om jeg skjønner det er vanskelig når du har mistet :)

Skrevet

Ja, det kan jo hende at det festet seg noen dager senere :-) får bare håpe det går bra denne gangen, 2+2 uker til ultralyd, så da får jeg forhåpentligvis roet nervene!

Skrevet

Brukte du samme type tester nå som ved forrige svangerskap? Kan vel variere både hvor følsomme de er og hvor sterk farge det faktisk blir på dem.

Dessuten kan man aldri vite sikkert akkurat når egget festet seg, det kan skje nesten med en gang, eller det kan ta flere dager. Ikke overanalyser, slapp av og nyt følelsen av at du er gravid :)

Dersom det ikke går bra vil du uansett bli knust, det hjelper ingen ting å bekymre seg og å forbrede seg på det verste på forhånd uansett, så ikke gjør det ;)

Skrevet

Samme skjedde med meg! Trodde også det var noe galt men er 10 uker nå. Tidlig ul viste at jeg var kortere på vei enn jeg trodde.

Anonymous poster hash: 98f91...3d5

Skrevet

Har hørt at det er flere som har sagt at billigstrimmlene ikke er så sensitive som de skal ha det til, og at teststreken nesten aldri blir sterkere enn kontrollstreken. 

Anonymous poster hash: f6242...019

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...