Gå til innhold

Flere som har menn som er skeptisk til sex nå?

Anbefalte innlegg

Jeg har en samboer som tydelig trekker seg unna... og for min del er dette veldig sårt. Jeg savner sex, nærkontakt...bli tatt på, kosa med... men jeg får ikke mye annet enn en armkrok om natta, om jeg er så heldig.

Jeg har prøvd å snakka om det, spurte også rett ut om han var redd...redd for magen.. Men det tøysa han bare bort. Jeg tror nok det er derfor.. Han er redd for at den lille skal bli "skada"..enda så trygg hun er der inne. Jeg prøvde å forklare at det er heelt greit om han er skeptisk og synes det er skummelt..menn kan jo synes dette er rart de og. Men han kan ikke trekke seg unna meg nå, jeg trenger han!! Det er jo nesten så han ikke tørr å stryke meg over magen for å kjenne etter spark. Er uke 23 nå.. Og her snakker vi sex 1 gang hver 5 uke, og da er det nesten tvang fra min side. :P 

Noen andre som har det slik? eller evt.har tips å komme med? Jeg savner kjæresten min jeg...

Anonymous poster hash: ea492...733

Fortsetter under...

Har det sånn selv jeg. Ganske kjedelig når man har mer lyst enn vanlig i tillegg :-( men må nesten le litt for situasjonen er litt snudd.. så stakkars mann til vanlig...

Anonymous poster hash: 3a44e...d74

Jeg ser ikke helt problemet! Hehe... Her er det jeg som ikke ønsker sex og har ikke noe behov for det heller. Vi koser og det er andre måter å ha sex på- jeg skjønner jo at han har et behov. Vil jo at samboer skal ha litt kos og så innimellom koser vi oss på andre måter-han sier at han er ikke så veldig hypp på å besøke veslegutten hellersier  han. Men han snakker en del om at nå er det blitt sex- tørke etter at jeg ble gravid... Har lovet ham masse sex om et halvt år hehe...:P

Samme her mirakel. Her er det jeg som trekker meg unna,men det er fordi jeg er litt engstelig. Redd for å begynne å blø osv. Men vi har oss ca hver 14 dag,og vi koser jo på andre måter,utenom,så ingen klager her :) Han er forståelsesfull :)

og jeg får litt sammentrekninger etter orgasme nå,så tør ikke få det lenger,for syns det er ubehagelig.

Grunnlag for at jeg ikke ønsker sex er redd for å blø osv. Har brukt mange år på å bli gravid så jeg ønsker å ha det mest mulig komfortabelt i graviditeten uten å være redd for ditt og datt...Det er jo bare en liten periode i livet man går gravid. 3 ganger i uken er jo mye!!! Det har ikke jeg hatt siden vi ble sammen for 11 år siden og i prøveperioder hehe :P

Annonse

Samme her mirakel. Brukt mange år,og assistert. Pluss at vi mista sist...begynte å blø etter samleie,og DEN sitter i hodet mitt!!!! :( :'(

3ganger er mye ja... Vi har stort sett to,kanskje en gang i uken sånn ellers vi,så er ikke STORE forandringen her egentlig :P:D

Mange menn som ikke vil under graviditet. Det bare er en sperre selv om de vil så får de seg ikke til det... Mannen min likeså, hadde sikkert 5 ganger forrige gang og to ganger så langt nå (19 uker). Han sier han vet det ikke skal gjøre noe, men at det ikke hjelper at han vet - babyen er for nær... Jaja, man kan jo kose på andre måter da - bli enige om å unngå penetrasjon men gi hverandre orgasmer? Mine orgasmer er alltid supersterke under gravi - skulle gjerne hatt han titt og ofte ;)

HI her.

Ja man kan kose på andre måter..men jeg får ingen kos. Til vanlig er han en som titt og ofte vil kose både mun og me fingrer..jeg er vell heller bortskjemt til vanlig..Men nå er det såvidt at jeg kan få mer enn en nuss. Jeg kjenner jeg blir skikkelig lei meg, og føler meg skikkelig ubekvem med å gå gravid nå, føler meg stygg rett og slett. Sitter nok i hodet mitt..men det at han virkelig ikke viser tegn til å like kroppen min nå, så er det sårt. Går seg nok til etter at ongen er ute..men det er enda 4 mnd å vente... :(

Anonymous poster hash: ea492...733

Sex, hva er det? Hadde sex en gang i uke 8 tror jeg, ellers ingenting siden september...! Høres sykt ut, men det er utrolig hva man venner seg til. 

Her vil ingen av oss ha sex, så det er liksom helt greit. Vi skal ha tvillinger, og har mistet mange ganger tidligere. Nå føles det feil å ha sex, selv om det er godt mulig at det er helt medisinsk forsvarlige. Med to barn i magen, flere blødninger i 1. trimester (= full panikk hver gang) og mange bekymringer knyttet til svangerskap generelt er det helt greit å la akkurat den delen av samlivet ligge frem til etter fødsel. 

Mannen min virker fullstendig uinteressert også, han har bare koblet av på det området. 

Hi, tipper nok han bare er redd han skal bli gira og glemme sine ("gode") forsetter ;) er det ikke mulig å snakke om det i det hele tatt? Tror det er viktig å ta det opp i en setting hvor du ikke er spesielt interessert selv - men få sagt at det er ok at han ikke vil, men at du er redd det skyldes at du ser stygg/feit/usexy ut og at det gjør deg lei deg og nedfor. Si at et par komplimenter her og der vil gjøre alt mye lettere for deg! Selv merker jeg at jeg ikke bryr meg på samme måte nå andre gangen, vet at han er sånn og vil ha meg etterpå når jeg er klar uansett ;) OG han ofte sier han savner magen og vil jeg skal bli gravid ;)

Vi har fortsatt god sex, men det er langt ifra så ofte vi skulle ønske. Det bunner igrunnen i at jeg er trøtt og sliten, og er redd for å få vondt:p var sann forrige graviditet, blir kanskje en gang annenhver uke, men vi gjør andre ting da:) får fortsatt kos, nærhet og stryking hver kveld, og det er mye viktigere for meg.

Han blir mindre gira etterhvert som han vet at sannsynligheten for å kjenne spark mens vi holder på;) DA mistr han tenningen;)

Her har vi hatt sex kanskje 6 ganger siden jeg ble gravid, og jeg er nå i uke 14. Skyldes mest at jeg har vært sliten og i dårlig form. Mannen har fortsatt stor sexlyst, men jeg merker at han er utrolig forsiktig når han "holder på".. Må innrømme at jeg savner å bli tatt ordentlig :P

Anonymous poster hash: b2c0e...8d5

Annonse

Her har jeg begynt og blø og spontanabortert tre ganger etter sex. Tror nok at det er tilfeldig, men slikt glemmes ikke lett. De første 10 ukene hadde vi ikke sex. Ingen av oss våget. Siden har vi hatt det innimellom, men den snille mannen min ødelegger stemningen litt med: "Nå må du være forsiktig.", "Går det bra?", og "Ikke slit deg ut". I helga ble han revet med, og glemte det ut. Håper det fortsetter sånn!

Vi har hatt mye oftere vi, men nå den siste uka har det stoppet helt opp. Jeg er trøtt, og sliten. Magen har begynt å komme så kansje det er grunnen til at det ikke har kommet intiativ fra Sambo heller. Hehe

Her har jeg begynt og blø og spontanabortert tre ganger etter sex. Tror nok at det er tilfeldig, men slikt glemmes ikke lett. De første 10 ukene hadde vi ikke sex. Ingen av oss våget. Siden har vi hatt det innimellom, men den snille mannen min ødelegger stemningen litt med: "Nå må du være forsiktig.", "Går det bra?", og "Ikke slit deg ut". I helga ble han revet med, og glemte det ut. Håper det fortsetter sånn!

Skjønner redselen din veldig godt!! :(

Hehe,er perfekt når det fungerer,og ikke noe blod etter seg ;)

Endret av Bare meg123

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...