Anonym bruker Skrevet 4. februar 2014 #1 Skrevet 4. februar 2014 Har to vinduer i stua som sitter høyt oppe på veggen, de er litt over en meter brede og litt over 40 cm høye. Rundt 20 cm mellom dem. De er såpass høyt opp på veggen at vinduskarmen er ca 160 cm over gulvet. Håper noen skjønner hva jeg mener :-) er skikkelig dårlig på å forklare :-P Men jeg er usikker på hvilken gardinløsning jeg skal ha her. De som bodde i huset før hadde en slags type kappe som gikk litt nedenfor vinduskarmen men jeg syns ikke det er så pent med kappe.. har mest lyst på rollupp eller lift gardin. Vil det passe tror dere? Har ikke noe utsikt den veien så har ikke noe behov for å ha så mye utsyn den veien, og har flere store vinduer i stua som slipper inn nok lys ellers.. Anonymous poster hash: 98256...7aa
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2014 #2 Skrevet 4. februar 2014 Jeg ville heller hatt liftgardiner eller noe på de store vinduene. Syns ærlig talt at det ikke er pent med noe som helst over slike "glugger" La lyset slippe inn der og ikke dekk det til. Spiller ingen rolle hvor mye lys som kommer fra andre vindu. Bare min mening :-) Anonymous poster hash: 49552...1ea
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå