Anonym bruker Skrevet 4. februar 2014 #1 Skrevet 4. februar 2014 Jeg har ikke noe spesielt god selvtillit og kjenner at jeg er avhengig av en form for oppmerksomhet som f.eks blikk fra andre menn. Tar meg hele tiden i å gå å søke etter dette. Patetisk, i know! Men uten det så blir jeg helt tom og deppa. Nå har jeg klart å bli veldig betatt av en annen mann. Dette har vart så lenge og jeg klarer ikke å komme over det. Og jeg lengter så etter en form for oppmerksomhet fra han. Men jeg får det ikke og jeg begynner å innse at det ikke skjer. Det gjør meg så trist at dere ikke aner. Jeg føler meg fæl og stygg. Jeg prøver å skjerpe meg, men jeg klarer ikke:( Anonymous poster hash: c32e8...b25
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2014 #2 Skrevet 4. februar 2014 Jeg er helt lik Anonymous poster hash: aefd9...3c6
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2014 #3 Skrevet 4. februar 2014 Sånn er jeg og Ufattelig plagsomt Jeg tar kontakt med flere og flere på nettet, det hjelper en stund Tror det er best å jobbe med seg selv og finne styrken der Anonymous poster hash: a5550...3f1
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2014 #4 Skrevet 4. februar 2014 Jeg er helt lik selv! Jeg kan gå på byn i sexy kjole med kun ett mål: Å få mest mulig oppmerksomhet fra menn. Jeg er avhengig av å få komplimenter av menn for å føle meg bra. Har egentlig veldig dårlig selvtillit så jeg lever på oppmerksomheten jeg får av menn. Skikkelig patetisk av meg I know! :S Anonymous poster hash: 0138a...866
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2014 #5 Skrevet 5. februar 2014 Trist at vi har det sånn, men likevel synes jeg det er godt at vi er flere. Føler meg skikkelig dum og håper jeg en dag klarer å føle meg vel uten andres bekreftelse. Anonymous poster hash: c32e8...b25
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2014 #6 Skrevet 5. februar 2014 Jeg er helt lik selv! Jeg kan gå på byn i sexy kjole med kun ett mål: Å få mest mulig oppmerksomhet fra menn. Jeg er avhengig av å få komplimenter av menn for å føle meg bra. Har egentlig veldig dårlig selvtillit så jeg lever på oppmerksomheten jeg får av menn. Skikkelig patetisk av meg I know! :S Anonymous poster hash: 0138a...866 Hvis dere som skriver i denne tråden hadde kastet joggebuksa og pyntet dere for deres egen mann hjemme og flørtet med ham, så hadde dere nok fått mer enn nok oppmerksomhet fra deres egen mann. Det er veldig trist å se at mange flørter med andre menn fordi de ikke gidder å ta vare på sitt eget forhold. Så blir man overrasket over antall skilsmisser etterpå. Jeg hadde ikke akseptert at min egen mann holdt på å flørte med andre på byen og tok meg for gitt hjemme. En annen ting er at dette higet etter oppmerksomhet kan ende i utroskap. Forstår ikke at folk tør. Anonymous poster hash: 6e626...27b
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2014 #7 Skrevet 5. februar 2014 Jeg er helt lik selv! Jeg kan gå på byn i sexy kjole med kun ett mål: Å få mest mulig oppmerksomhet fra menn. Jeg er avhengig av å få komplimenter av menn for å føle meg bra. Har egentlig veldig dårlig selvtillit så jeg lever på oppmerksomheten jeg får av menn. Skikkelig patetisk av meg I know! :S Anonymous poster hash: 0138a...866 Hvis dere som skriver i denne tråden hadde kastet joggebuksa og pyntet dere for deres egen mann hjemme og flørtet med ham, så hadde dere nok fått mer enn nok oppmerksomhet fra deres egen mann. Det er veldig trist å se at mange flørter med andre menn fordi de ikke gidder å ta vare på sitt eget forhold. Så blir man overrasket over antall skilsmisser etterpå. Jeg hadde ikke akseptert at min egen mann holdt på å flørte med andre på byen og tok meg for gitt hjemme. En annen ting er at dette higet etter oppmerksomhet kan ende i utroskap. Forstår ikke at folk tør. Anonymous poster hash: 6e626...27b Jeg er singel duuuuuuuuuuuuuu Og har faktisk aldri bodd med en mann :-( Anonymous poster hash: a5550...3f1
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2014 #8 Skrevet 5. februar 2014 Jeg er helt lik selv! Jeg kan gå på byn i sexy kjole med kun ett mål: Å få mest mulig oppmerksomhet fra menn. Jeg er avhengig av å få komplimenter av menn for å føle meg bra. Har egentlig veldig dårlig selvtillit så jeg lever på oppmerksomheten jeg får av menn. Skikkelig patetisk av meg I know! :S Anonymous poster hash: 0138a...866 Hvis dere som skriver i denne tråden hadde kastet joggebuksa og pyntet dere for deres egen mann hjemme og flørtet med ham, så hadde dere nok fått mer enn nok oppmerksomhet fra deres egen mann. Det er veldig trist å se at mange flørter med andre menn fordi de ikke gidder å ta vare på sitt eget forhold. Så blir man overrasket over antall skilsmisser etterpå. Jeg hadde ikke akseptert at min egen mann holdt på å flørte med andre på byen og tok meg for gitt hjemme. En annen ting er at dette higet etter oppmerksomhet kan ende i utroskap. Forstår ikke at folk tør. Anonymous poster hash: 6e626...27b Jeg er singel duuuuuuuuuuuuuu Og har faktisk aldri bodd med en mann :-( Anonymous poster hash: a5550...3f1 Nei, men HI er ikke singel. Anonymous poster hash: 6e626...27b
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2014 #9 Skrevet 5. februar 2014 Jeg har det på akkurat samme måte. Om jeg har vært en tur ut på byen, har ikke den turen vært vellykket om jeg ikke har fått oppmerksomhet fra andre menn. Anonymous poster hash: 553f4...5ba
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2014 #10 Skrevet 5. februar 2014 Hva er det som har gjort dere så opptatt av dette? Vokste dere opp med familie som la mer vekt på at der var søte ol enn på andre prestasjoner? Hva gjør dere for at deres barn skal få et annet fokus på hva som r viktig i livet? Anonymous poster hash: 4492c...0de
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2014 #11 Skrevet 5. februar 2014 Hva er det som har gjort dere så opptatt av dette? Vokste dere opp med familie som la mer vekt på at der var søte ol enn på andre prestasjoner? Hva gjør dere for at deres barn skal få et annet fokus på hva som r viktig i livet? Anonymous poster hash: 4492c...0de Godt mulig. Jeg fikk stadig vekk høre jo eldre jeg ble at: "åh, du blir jo bare penere og penere!" Veldig fokus på det. Og det er på en måte det som har vært min "styrke" opp gjennom årene. Det verste er at utseendet forfaller etter hvert som man blir eldre. Det har jeg funnet ut, og de siste årene har jeg jobbet intenst med meg selv. For å styrke min personlighet og mine ferdigheter. Bortsett fra det å være søt og pen selvfølgelig. ;-) Anonymous poster hash: 553f4...5ba
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2014 #12 Skrevet 5. februar 2014 Jeg får lite oppmerksomhet fra min mann uansett hvor mye jeg doller meg opp for han. At jeg har behov for oppmerksomhet fra andre menn for å føle meg attraktiv betyr ikke at det kommer til å føre til utroskap. Jeg har aldri hatt noen god selvtillit og jeg trenger denne bekreftelsen på at jeg ikke ser helt rævva ut. Men jeg synes det er trasig, for jeg vil ikke at det skal være sånn. Jeg vil ha selvtillit nok til å være fornøyd med meg selv bare fordi jeg selv synes det. HI Anonymous poster hash: c32e8...b25
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2014 #13 Skrevet 5. februar 2014 Hva er det som har gjort dere så opptatt av dette? Vokste dere opp med familie som la mer vekt på at der var søte ol enn på andre prestasjoner? Hva gjør dere for at deres barn skal få et annet fokus på hva som r viktig i livet? Anonymous poster hash: 4492c...0de Jeg tror de kanskje har vokst opp med foreldre som tok hverandre for gitt, slik at de tror at det er slik forhold skal være. Jeg og mannen hadde mange oppturer og nedturer, nesten brudd og slik, men vi klarte oss fordi vi ser og prioriterer hverandre. Vi setter av tid til kjærestekos, pynter oss for hverandre, spiser god mat sammen, gir hverandre oppmerksomhet ved å gjøre små ekstrating i hverdagen. Jeg har ingen behov for oppmerksomhet fra andre menn. Men så har jeg også vokst opp med gode familieverdier og har aldri forstått gifte/samboende folk som flørter vilt på byen. Anonymous poster hash: 6e626...27b
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2014 #14 Skrevet 5. februar 2014 Jeg får lite oppmerksomhet fra min mann uansett hvor mye jeg doller meg opp for han. At jeg har behov for oppmerksomhet fra andre menn for å føle meg attraktiv betyr ikke at det kommer til å føre til utroskap. Jeg har aldri hatt noen god selvtillit og jeg trenger denne bekreftelsen på at jeg ikke ser helt rævva ut. Men jeg synes det er trasig, for jeg vil ikke at det skal være sånn. Jeg vil ha selvtillit nok til å være fornøyd med meg selv bare fordi jeg selv synes det. HI Anonymous poster hash: c32e8...b25 Du har jo allerede blitt veldig betatt av en annen, som følge av dette oppmerksomhetsjaget. Hvorfor tar du ikke opp med din egen mann at du trenger oppmerksomhet? Nøkkelen til godt forhold er kommunikasjon. Når man har et behov partneren ikke oppfyller, og tier stille om det og heller prøver å ordne opp på si, kommer det ikke til å føre til noe godt. Anonymous poster hash: 6e626...27b
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2014 #15 Skrevet 5. februar 2014 Jeg er ikke sånn og jeg har vel funnet ut at dette skyldes at jeg har fått veldig lite skryt av mine nærmeste ila barndommen og som konsekvens av det har jeg utviklet en fin egenskap hvor jeg skryter av meg selv. Ikke til alle andre altså, men i mitt hode så forteller jeg alltid til meg selv hvor flink/smart og pen jeg er. Dette har gitt meg selvtillitt og jeg trenger aldri noe bekreftelse fra noen, verken når det gjelder utseende eller prestasjoner ellers i livet. Så mitt poeng er vel at: Alt ligger i hodet! (som med mye annet også, hjernen vår styrer det meste). Mitt beste tips er at dere begynner å fortelle dere selv hvor bra dere er og med tiden så vil dere tro på det selv! Anonymous poster hash: 18231...060
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2014 #16 Skrevet 5. februar 2014 Jeg er ikke sånn og jeg har vel funnet ut at dette skyldes at jeg har fått veldig lite skryt av mine nærmeste ila barndommen og som konsekvens av det har jeg utviklet en fin egenskap hvor jeg skryter av meg selv. Ikke til alle andre altså, men i mitt hode så forteller jeg alltid til meg selv hvor flink/smart og pen jeg er. Dette har gitt meg selvtillitt og jeg trenger aldri noe bekreftelse fra noen, verken når det gjelder utseende eller prestasjoner ellers i livet. Så mitt poeng er vel at: Alt ligger i hodet! (som med mye annet også, hjernen vår styrer det meste). Mitt beste tips er at dere begynner å fortelle dere selv hvor bra dere er og med tiden så vil dere tro på det selv! Anonymous poster hash: 18231...060 Jeg er litt annerledes, har slått meg til ro at jeg ikke er noe pen, og prøver å se best mulig ut, men fokuserer mer på det intellektuelle og sjelelige ved meg. Jeg har bestandig vært skolelys, fått alle jobbene jeg ville ha innenfor min utdannelse, så jeg utviklet heller det, enn utseende som til slutt falmer likevel. Pynter meg for mannen, men har innsett for lengst at jeg aldri vil bli noe fotomodell og sluttet å sammenligne meg med mine smellvakre bekjente. Ble mye mobbet i oppveksten for å være mindre pen. Anonymous poster hash: 6e626...27b
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2014 #17 Skrevet 5. februar 2014 Jeg er singel og trenger det samme Det er nok pga oppveksten min - MYE redsel og juling og jeg fikk aldri være med andre på min alder Jeg ble holdt utenfor i mange miljøer... At menn liker meg er det eneste trygge jeg har............ Anonymous poster hash: a5550...3f1
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2014 #18 Skrevet 5. februar 2014 Hehe , dette var rar lesning.. Jeg er STIKK motsatt. Får mye oppmerksomhet fra det motsatte kjønn og jeg HATER det. Er litt sky av meg da. Misliker oppmerksomhet og vil helst leve i min egen (lykkelige) boble. Anonymous poster hash: e2c5c...eec
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2014 #19 Skrevet 5. februar 2014 Dere som gjør dette og må ha denne bekreftelsen på det ytre, hva gjør dere den dagen dere er gamle og rynkete og ingen legger merke til utseendet deres mer? Hva med å begynne å legge sin egenverdi i andre og viktigere ting enn bare utseende? Anonymous poster hash: 71ac8...4e2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå