Gå til innhold

gruer meg til bikini om to mnd...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal reise med en hel gjeng. Og jeg kjems av magen min:( den er slapp og utrent.. og etter keisersnitt har jeg en slags strek nederst der magen har et sukk inn....jeg prøver å motivere meg til å spise sundt og trene.. men jeg gir liksom nesten opp... noen som kjenner seg igjen? Trenger tips til gode øvelser for magen:(

Anonymous poster hash: 4993d...e2b

Skrevet

Gå inn på 30 days shred tråden :)

Skrevet

Huff, skjønner deg godt! Det er så synd at man skal skjemmes over kroppen sin, men det er nå en gang slik at man ikke nødvendigvis er komfortabel med endringene kroppen får kjenne på selv om man har født et lite vidunder...det finnes nok dessverre ingen "quickfix" for magen, sliter med det samme selv (mye strekkmerker)! Har en forholdsvis slank og ålreit kropp ellers, men har store komplekser med magen. Har funnet ut at det ikke blir bikinisesong på meg i år, men badedraktsesong! Det er jo blitt mer "in" med badedrakter også, så jeg trøster meg med det:-) er ikke så veldig glad i skiller heller jeg da, så jeg smører meg godt med solkrem og bruker heller selvbruning for å få litt farge.

Skrevet

Det finnes mange fine alternativer til bikini som dekker litt mer hud.

Skrevet

Jeg har også konvertert til badedrakt! Ikke noe mer bikini på denna skrotten. Har investert i 3 stk dyre fra en skikkelig undertøysforetning, en med matchende skjørt og greier. Så nå er jeg så fjong atter...

Badedrakt, en stor hatt og snasene solbriller og du kan late som du er en 50-talls filmdiva :D

Har ikke lagt mageøvelser på hylla for det om altså, det er jo bra for holdningen også!

Skrevet

Takk for svar. Tips om internettsider med fine bikinier og badedrakter?

Anonymous poster hash: 4993d...e2b

Skrevet

Jeg har også et ørlite søkk/heng etter keisersnitt, men dette er da plassert så langt ned at det ikke synes til tross for bikinibruk, er ikke ditt det? Badedrakt er vel og bra, men jeg, som liker å bade, synes det er kleint å bade i annet enn bikini. Men så klart, om du har planer om å sprade og ikke bade, er badedrakt et greit alternativ.

Jeg har for øvrig lagt meg til vanen å ta 50 sit-ups hver kveld. Det tar minimalt med tid, og gjør underverker for magen.

Anonymous poster hash: b50ab...958
Skrevet

Denne badedrakten fra Ellos er forresten svært flatterende, har jeg sett "live".

ells_0022807_M.jpg

Anonymous poster hash: b50ab...958
Skrevet

Men på to måneder kan du jo også rekke fint å gjøre en innsats for å føle deg mer vel, uavhengig av om du velger bikini eller badedrakt. Selv om du er dårlig motivert, så prøv å tenke at alle monner drar. Gå en tur 5 av 7 dager, drikk sukkerfritt og spis så sunt du bare klarer. I stedet for å unne deg en hel sjokolade, tar du fire biter.

Til måltidene spiser du saktere enn du pleier, så du rekker å kjenne at du er mett. Fyll på med mer grønnsaker enn du pleier, mindre potet.

Dette handler jo om din selvtillit, og tro meg: Du trenger ikke gå ned mye for å føle deg freshere om to mnd.

God tur!

Anonymous poster hash: d973e...df6

Skrevet

Du bør prøve pilates. Er mange bra økter som ligger på YouTube, og du kan finne øvelser som tar for seg forskjellige områder.

det gir god effekt for meg hvertfall. :)

Anonymous poster hash: 0a784...d16

Skrevet

Henger meg på tipset om 30 days shred. Jeg har trent mye og ofte tidligere og var ekstremt skeptisk til at 20 minutter trening hver dag skulle gi så veldige resultater på bare en måned. Jeg måtte pent spise i meg skepsisen. Hele figuren min endret seg og jeg ble mye strammere i fisken og smalere om midjen (og magen flatere) på bare 20 minutter for dagen. Og det klarer du!

Anonymous poster hash: 91eaf...e28
Skrevet

Naprapaten min tipset meg om en App som heter mamma mage, den er for akkurat slike problemer med mage. Enkel i bruk og lette øvelser som er tilpasset mamma mager.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...