Gå til innhold

Hvilken Angelsounds skal jeg velge?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Den som viser hjertefrekvens, eller den som gjør at man kun hører hjertebanket?Hører umiddelbart igjen forskjellen på mitt og babyens hjerte, så hva er poenget med å lese hjertefrekvensen?

Anonymous poster hash: 6d999...039
Videoannonse
Annonse
Skrevet

ingen poeng :P like greit å spare pengene og telle hjerteslagene selv :)

Skrevet

Jeg kjøpte den som viser hjerteslagene fordi jeg er slet med å telle hjerteslagene forrige svangerskap. Gikk litt for fort for meg å telle selv! Uansett veldig fornøyd med den, ikke minst fordi det er høytaler slik at mannen også kan høre :-)

Skrevet

Fornøyd med den med høytaler, fordi da kan de rundt høre også. Spesielt ungene. Slipper å bruke øreklokkene.

Sjekker aldri hjerteslagene, så om det er utslagsgivende for hvem du skal kjøpe så kjøp den billige ;)

Skrevet

Jeg kjøpte mini, så ikke noe behov for å se hjertefrekvensen.

Der fulgte det med ørepropper, ikke hodetelefoner. Har bare testet den én gang, og da hadde jeg og mannen hver sin propp i øret, så begge fikk høre. Og det går vel an å koble den til vanlige pc-høyttalere eller lignende, det er vel noe de fleste har?

Skrevet

Jeg kjøpte mini og angrer på at jeg ikke kjøpte med display... Blir så vanskelig å telle hjerteslagene for jeg prøvde å ikke bruke den mer enn 15 sekunder om gangen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...