Anonym bruker Skrevet 3. februar 2014 #1 Skrevet 3. februar 2014 Den som viser hjertefrekvens, eller den som gjør at man kun hører hjertebanket?Hører umiddelbart igjen forskjellen på mitt og babyens hjerte, så hva er poenget med å lese hjertefrekvensen? Anonymous poster hash: 6d999...039
glalaksen Skrevet 5. februar 2014 #2 Skrevet 5. februar 2014 ingen poeng like greit å spare pengene og telle hjerteslagene selv
charnelle Skrevet 5. februar 2014 #3 Skrevet 5. februar 2014 Jeg kjøpte den som viser hjerteslagene fordi jeg er slet med å telle hjerteslagene forrige svangerskap. Gikk litt for fort for meg å telle selv! Uansett veldig fornøyd med den, ikke minst fordi det er høytaler slik at mannen også kan høre :-)
Turtelduen Skrevet 5. februar 2014 #4 Skrevet 5. februar 2014 Fornøyd med den med høytaler, fordi da kan de rundt høre også. Spesielt ungene. Slipper å bruke øreklokkene. Sjekker aldri hjerteslagene, så om det er utslagsgivende for hvem du skal kjøpe så kjøp den billige
Skatten_ Skrevet 5. februar 2014 #5 Skrevet 5. februar 2014 Jeg kjøpte mini, så ikke noe behov for å se hjertefrekvensen. Der fulgte det med ørepropper, ikke hodetelefoner. Har bare testet den én gang, og da hadde jeg og mannen hver sin propp i øret, så begge fikk høre. Og det går vel an å koble den til vanlige pc-høyttalere eller lignende, det er vel noe de fleste har?
DaenerysStorm Skrevet 5. februar 2014 #6 Skrevet 5. februar 2014 Jeg kjøpte mini og angrer på at jeg ikke kjøpte med display... Blir så vanskelig å telle hjerteslagene for jeg prøvde å ikke bruke den mer enn 15 sekunder om gangen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå