Gjest lemon-aid Skrevet 3. februar 2014 #1 Del Skrevet 3. februar 2014 Gir dere D-vitamindråper i tillegg til Hipp1 og Hipp risgrøt (Baby 5 mnd)? Har fått høre så mye forskjellig om det, men jeg vet at det helleri kke er bra med for mye. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2014 #2 Del Skrevet 4. februar 2014 Jeg hadde en flaskegutt for et par år siden og fant da ut at riktig dose var halvparten av det anbefalte inntaket av d vitamin. Anonymous poster hash: 860ad...579 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lemon-aid Skrevet 4. februar 2014 #3 Del Skrevet 4. februar 2014 Takk for svar! Burde jeg halvere dosen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2014 #4 Del Skrevet 4. februar 2014 Jeg ga bare annenhver dag i stedet. Men det er sikkert mer riktig å halvere dosen. Anonymous poster hash: 860ad...579 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lemon-aid Skrevet 5. februar 2014 #5 Del Skrevet 5. februar 2014 Da gjør jeg det! Takk :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå