Gå til innhold

Colostrum(formelk) i brystene dagen før ventet mens?

Anbefalte innlegg

Heisan!

Helt fra et par dager etter siste eggløsning har jeg hatt en misstanke om at jeg har blitt gravid (vi prøver ikke). Har prøvd å slå meg til ro med at det kan jeg ikke vite noe om før en test ev blir positiv, og det er lite vits i å analysere alle mulige og umulige symptomer. Jeg har dessuten veldig klassiske gravid-symptomer som vanlig pms hver mnd, noe som gjør det hele enda mer forvirrende. Men denne gangen har det altså føltes 'annerledes'.

Jeg har litt uregelmessig syklus, men har tatt utgangspunkt i at mensen burde komme tidligst tirsdag eller onsdag denne uken (mandag nå). Har hatt så vondt i brystene, mer stikkende enn vanlig før mens, og da jeg skulle 'se litt nærmere' på dem i dag så kom det sannelig noen dråper melk! Dette har jeg ikke opplevd på et par år, sluttet å amme jenta mi for ca 2,5 år siden. Noen som har opplevd noe slikt som dette uten å være gravide? Eller er det et ganske sikkert tegn på at jeg kan være gravid? Og, dersom dette er pga svangerskap, vil det da bety at det er såpass mye hormoner på gang i kroppen min at det vil ha noe for seg å ta en test i morgen tidlig, selv om jeg ikke venter mensen på minst en dag eller to til?

Anonymous poster hash: de4fc...c92

Fortsetter under...

Ingen som har noen tanker om saken, altså?

Kommer fremdeles noen dråper nå og da, og føler meg veldig gravid, men testen jeg tok i dag var negativ. Nå skal det siea st jeg ikke testet positivt før ca en uke etter IKM med datteren min da, til tross for en bråte med symptomer, så hadde egentlig ikke forventet noe i dag, klarte bare ikke å la være.

Har fulgt med på livmortappen det siste året, og det er ingen tegn til at mensen er på vei. Også er den 'mindre' enn vanlig og peker mer bakover enn vanlig. Var ute å kjørte bil i dag, og fikk plutselig, ut av det blå, en overveldende trang til å strigråte!

Håper jeg er gravid, ellers er det noe i veien med meg....

Anonymous poster hash: de4fc...c92

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...