Anonym bruker Skrevet 3. februar 2014 #1 Skrevet 3. februar 2014 Jeg er 8 dager dpo nå og har ingen symptomer og har ingen følelse av at jeg er gravid heller. Er d fortsatt håp? Kjenner alle NOE? Anonymous poster hash: 57fdb...8a6
camillla Skrevet 3. februar 2014 #2 Skrevet 3. februar 2014 Jeg kjente ingenting.. Testet negativ 9dpo og trodde håpet var ute.. Men 13dpo ble det svaaaaak positiv og dagen etter ikm ble d tydelig positiv test :-) så det er håp, lykke til!
DaenerysStorm Skrevet 3. februar 2014 #4 Skrevet 3. februar 2014 Det er vel ikke vanlig å kjenne noe så tidlig?
lillelura *GRAVID* Skrevet 3. februar 2014 #5 Skrevet 3. februar 2014 Hadde ikke annet symptom annet enn ømme pupper, noe jeg har hver gang før mens.. Testet negativ 10 DPO og positiv 12 DPO!
Sokkedyret Skrevet 4. februar 2014 #6 Skrevet 4. februar 2014 Jeg har helt likt som lillelura. Trodde virkelig ikke det hadde gått denne måneden men plutselig satt jeg der med positiv test :-)
kosmama Skrevet 4. februar 2014 #7 Skrevet 4. februar 2014 Helt likt som lillelura og Sokkedyret. Merket ingenting, utenom vanlige ømme bryster før mens.. Veldig overrasket over positiv test!
lillelura *GRAVID* Skrevet 4. februar 2014 #8 Skrevet 4. februar 2014 Ja, jeg var helt sikker på at det ikke hadde klaffet, men jaggu gjorde det det
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2014 #9 Skrevet 4. februar 2014 Er nom like vanlig å kjenne noe, som å ikke kjenne noe! Jeg skjønte fra 5 dpo at jeg var gravid (pga festeblødning), og fra 8 dpo slo de ømme puppene inn for fullt. Men, jeg var nok en av " de heldige" hvor kroppen min gav meg veldig klare tegn Anonymous poster hash: d430d...c37
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå