Gå til innhold

iZi Kid X3 Isofix..

Anbefalte innlegg

Hei :) 

Har ikke fått lest meg helt opp på seter enda, men husker jeg har sett en del på dette setet før.. Er det slik at man kan kjøpe feste utenom sete også? 
Her blir det etterhvert helgesamvær for far, men han mener vi kun skal ha et felles sete.. Merker jeg synes dette blir tungvint, sete og feste inn og ut..

Meninger/erfaringer å gi? :)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144117271-izi-kid-x3-isofix/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, jeg også tenker to baser.. Men kom på det, han har feste i sin bil siden den er ganske ny, men jeg har jo ikke i min.. Så får tenke litt på det, se hva som lønner seg å gjøre :) 
Jeg har jo en til også som er 4 år som sitter forovervendt nå pga liten bil og han er temmelig lang.. Vil bruke minst mulig tid på stress med belter osv..

Klasse to seter ala dette besafe setet du nevner har ikke base, det er det kun babyseter som har.

Dere burde nok kjøpe hvert deres sete, blir mye mindre styr og planlegging da. Er masse tilbud på seter på lekmer.no nå, for eksempel dette:

http://lekmer.no/barn-og-baby/bilbarnestoler/bilbarnestoler-9-kg-25-kg/akta-graco-cosmic-comfort-s-bilbarnestol-solskjerm-svart-pakke

Da har dere et godt sete som varer lenge.

Endret av Vogndilla

Ville absolutt hatt hvert deres sete. Kan ikke du bruke barnebidraget en måned og kjøpe et sete han kan ha da? Så er du sikkert på at barnet sitter i et ordentlig sete. Her har vi hver våre seter, noe annet er ikke gjennomførbart i praksis.

Er en idè, men får se når den tid kommer.. Uansett blir det ikke noe annet enn det beste, og i mine øyne er BeSafe det beste, i tillegg skal han få punge ut selv..
Jeg bare lufter litt tanker, er jo ikke aktuelt før om to år uansett og da kun hver tredje helg.. Dersom han gidder vise interesse og engasjement fremover da :P 
Time will show...

Endret av EM86

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...