når 3 blir 4 <3 Skrevet 3. februar 2014 #1 Del Skrevet 3. februar 2014 Hei Noen som vil være med i barselgruppe i Østfold? Bor i Halden og der arrangerer ikke helsestasjonen førstetreff for barselgruppe. Noen som vil være med?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
når 3 blir 4 <3 Skrevet 3. februar 2014 Forfatter #2 Del Skrevet 3. februar 2014 Hei Noen som vil være med i barselgruppe i Østfold? Bor i Halden og der arrangerer ikke helsestasjonen førstetreff for barselgruppe. Noen som vil være med?? Kan jo skylde på "ammetåke" … Glemte helt å legge til at jeg fødte en liten jente 4. januar, håper noen har lyst til å starte opp barselgruppe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
når 3 blir 4 <3 Skrevet 5. februar 2014 Forfatter #3 Del Skrevet 5. februar 2014 dytter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
oktober2013mamma Skrevet 5. februar 2014 #4 Del Skrevet 5. februar 2014 Hei! Hvis du er på Facebook så kan du jo opprette en gruppe der. Jeg fikk en jente i oktober, og jeg fant en trilletreff gruppe der. Jeg bor i Oslo. Gratulerer med lillejenta og lykke til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
når 3 blir 4 <3 Skrevet 5. februar 2014 Forfatter #5 Del Skrevet 5. februar 2014 Det var lurt Takk for tips!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Varja Skrevet 7. februar 2014 #6 Del Skrevet 7. februar 2014 Også fra Halden. Fikk en gutt 10 januar. Vi blir gjerne med. :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
når 3 blir 4 <3 Skrevet 7. februar 2014 Forfatter #7 Del Skrevet 7. februar 2014 Også fra Halden. Fikk en gutt 10 januar. Vi blir gjerne med. :-) Så hyggelig, har opprettet en gruppe på Facebook, den heter Trilletreff i Halden, gå inn på den Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
når 3 blir 4 <3 Skrevet 7. februar 2014 Forfatter #8 Del Skrevet 7. februar 2014 Også fra Halden. Fikk en gutt 10 januar. Vi blir gjerne med. :-) Vi snakket om å treffes ved helsestasjon til fredag neste uke, kl 11. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå