Gå til innhold

Gikk fint på ultralyd idag:)

selma07 og engel

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

hurra hurra :D deilig :) er det OUL neste n^å elller har du flere tidlige ultralyder å se frem til?

jenta i magen min har begynt å plage mora si om natta :P ho bare sparker meg på blæra, så jeg må opp og tisse hundre ganger :) men jeg er veldig glad for alt jeg får av bekreftelse av at ho har det fint :) snart 19 uker :)

Hurra!! Det var flott å høre!

NÅ går det bra hele veien til mål :) 

Her går det unna, i uke 20 nå og tvillingene (gutt+jente) tumler rundt der inne. Magen vokser i rekordfart, jeg blir nesten sjokkert over vekst fra uke til uke nå. 

Er så godt at også vi med habituell abort-diagnose kan komme i mål med både ett, to og tre barn. Leser her inne innimellom uansett, jeg føler jeg hører litt til i forumet likevel etter noen tøffe år.

Annonse

hurra hurra :D deilig :) er det OUL neste n^å elller har du flere tidlige ultralyder å se frem til?

jenta i magen min har begynt å plage mora si om natta :P ho bare sparker meg på blæra, så jeg må opp og tisse hundre ganger :) men jeg er veldig glad for alt jeg får av bekreftelse av at ho har det fint :) snart 19 uker :)

Tusen takk❤️ skal ta duotest ultralyd neste uke... Veldig spent., så oul!

å :D duotesten går strålende :D det bare vet jeg :) men skal krysse fingrene uansett snuppa :) skjønner at du gruer deg før hver ultralyd... det gjør jeg og.... har spydd som en gris før alle de 4 ultralydene jeg har hatt... men heldigvis er alt bra :) og det kommer det til å være hos deg også!! Men forstår jo absolutt at tankene dine og engstelsen din går til lille rose før duotesten...

synes det var helt grusomt å slutte på progesteron jeg og.... man føler liksom det er den eneste kontrollen man har over graviditeten som blir tatt bort på en måte....

masse lykke til på ul i morgen ønskegull!!! håper på positiv oppdatering fra deg!!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...