Anonym bruker Skrevet 3. februar 2014 #1 Del Skrevet 3. februar 2014 Det er ikke tull. Hver gang jeg begynner å tenke at jeg kanskje kan være gravid, leser jeg litt på nettet og innpå her. Når jeg endelig spør om noe, tips/råd/erfaringer, kommer mensen samme dag eller neste morgen Jeg bruker babycomp, den har jeg brukt siden november. Men jeg vet ikke om den er kommet helt inn i min syklus enda. Jeg skulle i hvert fall hatt mensen for 4-6 dagr siden og den er enda ikke kommet. Tror ikke jeg er gravid, fordi livmortappen kjenner åpen ut (men aner ikke hvordan den kjennes ut etter 2 fødsler) Har ikke tatt graviditetstest, fordi jeg tror virkelig ikke jeg er gravid (men håper jo selvfølgelig) det er bare så irriterende at mensen ikke kommer. Fordi det murrer litt i magen fra tid til tid :/ Dagens utblåsning fra meg Anonymous poster hash: df74c...ff8 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144117111-skriver-her-jeg-for-da-kommer-alltid-mensen/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå