Gå til innhold

Jeg håper, og tror.............

Anbefalte innlegg

Hei alle sammen. Jeg har i det siste følt meg rett og slett gravid. Jeg har hatt på en måte "magekramper", det stikker, bobler og holder på fælt inni der. Jeg er hard i magen, kvalm, tisser mye, trøtt og sliten, faktisk fått kviser og fettete hår. Noe utflod, litt "vannaktig" og om kveldene er jeg kjempe trøtt, men tar lang tid før jeg sovner.. Slitsomt! Har en del hodepine. Og plutselig så kan jeg være kjempe sulten og hive meg over alt jeg ser, eller så eier jeg ikkje matlyst.. Økt sexlyst, Ømme nipler også!

Er meningen jeg skal ha mensen om en uke i dag. Er det sjangs for at det vises på en graviditetstest hvis jeg tar en i dag?hvis den er positiv. Er veldig spent og klarer snart ikke vente mer :-) tusen takk for svar på forhånd :-)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144117110-jeg-h%C3%A5per-og-tror/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du kan aldri vite. Noen produserer hcg tidlig, mens andre må vente til langt over IKM før det slår ut på graviditetstest. Det beste er jo å vente til to/tre dager før forventet mens, så slipper du å bli skuffet av en falsk negativ test. Lykke til og håper det har klaffet for dere. Høres sånn ut ifra de symptomene du beskriver!

Annonse

Hei Lykkefølelsen!

Vi er i akkurat samme situasjon :) Jeg begynte å mistenke at jeg kunne være gravid noen dager etter siste eggløsning. Dette er ikke noe vi har prøvd på, men et resutat av å hoppe av i svingen når mannen har supersperm (seriøst, han har hatt ubeskyttet sex 4 ganger i livet, alle fire endte med savngerskap!)

Kjente først et slags press i eggstokken på høyre side, og senere samme dag var det som om jeg hadde leamus i livmora. Kjente at det skjedde saker og ting der nede i et par dager, og så roet det seg. Rakk akkurat å tenke at jeg sikkert hadde innbildt meg det, før jeg plutselig en dag, ca 5-6 gader etter el, var stuuuuptrøtt og sovnet flere ganger på jobb, og hadde kraftig halsbrann. Et par dager senere var jeg kvalm og sunten med veldig vonde bryster osv. Tok en test da, ca en uke etter eggløsning, som selvfølgelig var negativ. HAr regnet ut at mensen burde kommet ca i dag, men har litt uregelmessig syklus. Testet i går, men var negativ da også. Med jenta mi hadde jeg også symptomer veldig veldig tidlig, men testte ikke positivt før ca en uke etter at jeg skulle hatt mensen, så føler ikke egentlig at det betyr så mye. SKal kanskje teste igjen i morgen, eller vente til fredag, får se det litt an. Er iallefall ingen tegn til at mensen er på vei, og livmortappen er liten og fast og lukket utrolig godt igjen! Dessuten har jeg fått noen dråper melk fra brystene. Er godt over to år siden jeg sluttet å amme, og omtrent to år siden sist det kom noe ut av brystene mine...

Håper vi har rett, begge to, og at vi snart får det bekreftet med positive tester :)

Anonymous poster hash: 4e04e...083

Hei og tusen takk for svar! Det kan hende jeg inbiller meg symptomer, med tanke på at jeg så gjerne vil bli gravid. Men får håpe det ikke er sånn:-) Jeg merker også litt stikkende og "pressfølelse" på høyere side. Det hadde jeg også i fjor, men da fant gynekologen ut at jeg hadde vann i buken, og måtte derfor starte med antibiotika. Men håper heller dette er et symptom på at det er en liten spire inne i der. Syns også at det er litt tungt for å puste, føler jeg ikke får nok luft. Ganske irriterende. Har også faktisk fått sopp, klør meg halvt ihjel og er ganske sårt( beklager detaljer) dette kom helt brått på. Har ikke vasket meg med sterk såpe og pleier alltid være nøye med hvordan jeg behandler underlivet. Det bobler fælt men det merket jeg kun noen dager etter vi hadde hatt samleie den første gangen uten prevensjon. Og jeg har murringer i rygg og mage, men ingen mens. Jeg skal teste meg i dag og kommer til å oppdatere her som sagt :-) håper den er positiv!

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...