Anonym bruker Skrevet 3. februar 2014 #1 Skrevet 3. februar 2014 Jeg er startet med diett og trening, men er enda ikke gått ned i str som jeg håpet skulle skje raskt Anonymous poster hash: 64d32...97e
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2014 #2 Skrevet 3. februar 2014 5 kg er en buksestørrelse Anonymous poster hash: 8e8bb...4c1
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2014 #3 Skrevet 3. februar 2014 Du kan også trene deg sterk og ikke gå ned i vekt. På den måten går man også ned en buksestørrelse! Anonymous poster hash: df8fb...66c
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2014 #4 Skrevet 3. februar 2014 Det kommer an på kroppsfasong og buksetype vil jeg tro. Noen går ned jevnt over hele kroppen, andre går ned mest et sted på kroppen først, f.eks ansikt og bryst. Jeg er tynn og sped fra før og er av de som går ned overalt hvis jeg går ned. Hvis jeg er syk en uke og går ned et par kg så merkes det godt på buksene. Anonymous poster hash: fce70...9a9
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2014 #5 Skrevet 3. februar 2014 Jeg må ned MYE for at det skal synes på buksestørrelse. Har nok gått ned en del BH-størrelser først,- deretter en størrelse eller to på overdeler,- og SÅ kan det hende buksene sitter løsere over rumpe/lår. Jeg ser syk ut lenge før jeg har gått ned særlig mange kilo. Ansiktet mister mye spenst først,- det henger nok også sammen med alder,- også får jeg veldig "spisser" på krageben,- og ribbena OVENFOR bryst vises VELDIG godt.: Likevel har jeg grevinneheng, en mage jeg kan knipe GODT tak i og rumpe/lår som disser..... Men sånn er jeg,- og jeg har lært og akseptere det. Jeg ser yngre og freshere ut når jeg føler meg litt for stor,- og VET jeg har lagt på meg litt Da er fine linjer i ansiktet borte og huden ser yngre ut generelt..: Blir spennede og se hvordan jeg blir frem mot halvmarathon i september Men tror jeg skal klare og holde vekta greit. En av grunnen til at drømmen om hel Marathon kanskje legges på hylla.... Videre så har jeg en søster som først merker på buksene at noe har skjedd. Og hun har alltid bukser i 29", 30" og 31" i skapet.... Hun ligger stort sett på 30" (medium) men er nede i 29 i perioder og oppe i 31 andre uten at vi andre egentlig ser det så godt. Hennes fasong "viser" ikke disse centimetrene så godt... Anonymous poster hash: 68a23...f8a
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2014 #6 Skrevet 3. februar 2014 5 kg er en buksestørrelse Anonymous poster hash: 8e8bb...4c1 Hahaha! Du er fin! Anonymous poster hash: 8fdfe...270
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2014 #7 Skrevet 3. februar 2014 Jøss, Åssen er det folk harselerer med kroppene sine nå til dags?!? Skal du bli sunn og frisk, spis Sundt og tren forskjellige ting! Styrke en dag, cardio en annen. Da får du muskler som tar over for fettet så du ikke det syk ut, og du mister noen cm med blubb. Å sultfore seg til man går ned i vekt er bare dumt, da blir man sykelig i utseende og dvask, ikke pent! Så ikke sikkert man går med så mange str, men klærne sitter mye penere og man får bedre helse, og det er vel det som er det største poenget?!? Anonymous poster hash: 5f176...069
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2014 #8 Skrevet 3. februar 2014 Jeg har og hørt at 5 kg er en buskestørrelse. Er jeg også fin? Eeeeh... Anonymous poster hash: 207f7...0fd
Helene Harepus Skrevet 3. februar 2014 #9 Skrevet 3. februar 2014 Jeg har hørt at en klesstørrelse tilsvarer ca 7 kg
Miamimom Skrevet 3. februar 2014 #10 Skrevet 3. februar 2014 Jeg har gått ned 20 kg og en buksestr..det er deprimerende!
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2014 #11 Skrevet 3. februar 2014 Har lagt på meg 15 kg og gått opp 2-3 str i bukser. Så 5-7 kg blir det vel! Anonymous poster hash: 9872d...d5f
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2014 #12 Skrevet 3. februar 2014 Det er helt umulig å svare på. Kroppstype, størrelse osv har jo ganske mye å si. Jeg eier ikke hofter f eks så om jeg går opp 6 kg har jeg fortsatt ikke hofter og bruker samme str. Anonymous poster hash: c75d1...d22
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2014 #13 Skrevet 3. februar 2014 Varierer helt sikkert fra person til person, men jeg har gått ned 12 kg, hvilket tilsvarer to buksestørrelser for meg. Anonymous poster hash: 9ee92...aab
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2014 #14 Skrevet 3. februar 2014 Jeg har gått ned 38 kilo og gått fra 48 til 38 i bukser. Anonymous poster hash: 71402...0e5
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2014 #15 Skrevet 3. februar 2014 Da jeg gikk fra 79 kg til 66 kg gikk jeg fra str 42 til str 36. Altså 3 størrelser på 13 kg. Jeg er en av dem som blir jevnt slankere, men jeg trente også da, så ble nok smalere pga dette. Anonymous poster hash: 85ddb...89b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå