Gå til innhold

Noen som har noen erfaring med hypnose?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg kommer ikke over en episode i livet mitt. Har arbeidet hardt med det, snakket om det, tenkt på det og bla bla. Jeg er et slags menneske som bare MÅ komme til bunns i ting for å bli ferdig med det... men disse menneskene ønsker ikke det. Må poengtere det var de som var fæle, og jeg klarer ikke tilgi eller glemme! Det tærer på meg i hverdagen, og jeg har begynt å bygge opp et hat mot dem. 

Jeg ønsker ikke bruke ett sekund av livet mitt på dem! Men klarer heller ikke styre tankene mine, så klarer ikke la det ligge! 

Nå vil jeg prøve hypnotisør. Jeg har prøvd rosenrot tidligere, det hjalp ikke. Jeg går og til psykolog, han sier jeg bare på glemme det, ikke bruke energi på dem. Men jeg KLARER ikke styre meg selv. Desverre!

Anonymous poster hash: e5308...077

Fortsetter under...

Skrevet

Dytt. 

Skrevet

Jeg har vært til hypnose og hadde god virkning av det. sluttet og røyke!

Skrevet

Jeg skal til ei dame i sverige i sommer som er synsk medium. Hun driver også med hypnose. 

Skal ta 3 dager og satser på å bli kvitt både spøkelser fra tidligere liv og dette, pluss å bli røykfri på samme tid.

Hun ser virkelig alt, alle detaljer. Gleder meg noe sinnsykt til å begynne helt på nytt i livet mitt. Har det ikke bra, og har slitt med det samme som deg i mange år. Det gjelder en bestemt person jeg ikke klarer å slutte å bruke energi på. Det skal bli så utrolig bra! 

Anonymous poster hash: ec606...3e1
Skrevet

Vil dere skrive hvor og hvem om dere kan anbefale? :) Evt et telefonnummer?

Skrevet

Eliza på eksperthjelp. Beste synske jeg har snakket med. Hun bor i Stockholm. Driver med hypnose der.

Har virkelig troen på henne. For hun ser jo virkelig hva som blokkerer, sitter ikke bare og gjetter og lar deg fortelle. Kommer ikke til å prøve noen andre enn henne. Har også prøvd rosenterapi uten hjelp. Psykologer osv... gjesp. 

Annonse

Skrevet

Eliza på eksperthjelp. Beste synske jeg har snakket med. Hun bor i Stockholm. Driver med hypnose der.

Har virkelig troen på henne. For hun ser jo virkelig hva som blokkerer, sitter ikke bare og gjetter og lar deg fortelle. Kommer ikke til å prøve noen andre enn henne. Har også prøvd rosenterapi uten hjelp. Psykologer osv... gjesp. 

Spennende :) Kan du sende meg en melding når du har vært hos henne - og fortelle om det "virket" eller ikke? :) 

Skrevet

Synsk? Det er vel hypnose hun lurer på? Anbefaler Stig Marklund :)

Anonymous poster hash: 012ee...ab7

Skrevet

Funket ikke. Tror det kan funke på andre :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...