Anonym bruker Skrevet 3. februar 2014 #1 Skrevet 3. februar 2014 Noen som vet hvordan vi kan unngå at nabokattene bæsjer i hagen vår? De bæsjer overalt, og nå som snøen smelter så kommer det fram mer og mer. Er så lei av at ungene her alltid får bæsj under skoene/ på klærne når de er ute.. (Har tatt det opp med naboen, men de skjønner ikke problemet, og de er så si aldri ute selv, så de merker det ikke) Noen tips? Anonymous poster hash: bf6f4...afb
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2014 #2 Skrevet 3. februar 2014 Sliter med det samme... Aaaah, drittkatter. Gode tips taes imot her også. Foreløpig jager jeg de bare vekk når jeg ser de. Enten skremmer de vekk ved å rope/løpe etter de, og har også spylt vann på/etter for at de forhåpentligvis skal holde seg unna. Anonymous poster hash: 4cb22...3ce
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2014 #3 Skrevet 3. februar 2014 Sliter med det samme... Aaaah, drittkatter. Gode tips taes imot her også. Foreløpig jager jeg de bare vekk når jeg ser de. Enten skremmer de vekk ved å rope/løpe etter de, og har også spylt vann på/etter for at de forhåpentligvis skal holde seg unna. Anonymous poster hash: 4cb22...3ce Herregud du er jo helt sprø Anonymous poster hash: d0180...432
energibomba Skrevet 3. februar 2014 #4 Skrevet 3. februar 2014 Få egen katt.. Da pleier de å bli borte. Eller lån en hund for en periode. Eller må du desverre plukke opp driten selv. Vet de selger sånn kattvekk spray, men usikker på effekten
Høstduft Skrevet 3. februar 2014 #5 Skrevet 3. februar 2014 Hæ? Er hun sprø fordi hun ikke ønsker naboens kattebæsj i hagen sin??? Helt ærlig, her er det du som er sprø. jeg mener det er en altfor lettvindt løsning å skaffe seg kjæledyr som katt, og å slippe den ut og dermed også gjøre fra seg. I nabolaget vårt er det altfor mange katter. Travle hverdager fylt med unger, aktiviteter og jobber med mye ansvar, og "alle" skaffer katt til ungene sine. Kattene betyr lite jobb i forhold til bikkjer. Vi sliter med det samme, kattene er renslige og bæsjer ikke i egen hage. Derfor kommer de til oss, bæsjer i hagen og gårdsplassen, og markerer oppover veggen ved siden av inngangsdøren vår. Jeg virkelig HATER disse dyrene. Det er en grunn til at vi hverken har hun eller katt, så hvorfor skal naboens katt bli vår jobb? Hvorfor skal våre barn tråkke i bæsj i vår egen hage? Og her snakker vi ikke en klatt eller to, men sikkert nærmere 50 når snøen forsvinner! Ikke tull altså!
☆☆☆ Skrevet 3. februar 2014 #6 Skrevet 3. februar 2014 Det finst middel på dyrebutikken som held kattar unna.
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2014 #7 Skrevet 3. februar 2014 Hæ? Er hun sprø fordi hun ikke ønsker naboens kattebæsj i hagen sin??? Helt ærlig, her er det du som er sprø. jeg mener det er en altfor lettvindt løsning å skaffe seg kjæledyr som katt, og å slippe den ut og dermed også gjøre fra seg. I nabolaget vårt er det altfor mange katter. Travle hverdager fylt med unger, aktiviteter og jobber med mye ansvar, og "alle" skaffer katt til ungene sine. Kattene betyr lite jobb i forhold til bikkjer. Vi sliter med det samme, kattene er renslige og bæsjer ikke i egen hage. Derfor kommer de til oss, bæsjer i hagen og gårdsplassen, og markerer oppover veggen ved siden av inngangsdøren vår. Jeg virkelig HATER disse dyrene. Det er en grunn til at vi hverken har hun eller katt, så hvorfor skal naboens katt bli vår jobb? Hvorfor skal våre barn tråkke i bæsj i vår egen hage? Og her snakker vi ikke en klatt eller to, men sikkert nærmere 50 når snøen forsvinner! Ikke tull altså! Hun er sprø fordi hun skremmer og spyler dem!! Helt sykt Anonymous poster hash: d0180...432
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2014 #8 Skrevet 3. februar 2014 Hadde det vært mine katter så hadde jeg gått og tatt det opp Anonymous poster hash: 65a81...308
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2014 #9 Skrevet 3. februar 2014 Hadde ikke blitt sur hvis naboen spylte med hageslangen på katten min, men greit hvis de hadde gitt meg beskjed om det så jeg hadde skjønt hvorfor katten min var våt. Forstår veldig godt at man ikke vil at fremmede katter skal bæsje i beddet, og de tåler litt vann. Hilsen katteeier Anonymous poster hash: 65a81...308
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2014 #10 Skrevet 3. februar 2014 Elektrisk gjerde med svak strøm. Anonymous poster hash: 491d6...384
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2014 #11 Skrevet 3. februar 2014 Å skaffe katt selv er ikke noe alternativ... Astma og allergibarn.. Så katter liker ikke vann? Kanskje jeg skal prøve det.. ( er vel ikke skadelig for kattene?) Og da kommer er ikke tilbake? Mannen fortalte istad, at han hadde måka noe av snøen/ kattebæsjen og lagt det tilbake til naboen.. Æsj, men må le litt også.. Har problemet året rundt... Og naboene er eneste i området med katter (5 stk) Dvs alle husa rundt her sliter med det samme. Anonymous poster hash: bf6f4...afb
Frkmic Skrevet 3. februar 2014 #12 Skrevet 3. februar 2014 gi beskjed til naboene først om du velger å sprute vann på de, å helst ikke gjør dem om vinteren da de gjerne blir til is ) Om sommeren ville jeg kanskje satt en vannspreder der i ny og ne, da tror jeg de holder seg unna
Høstduft Skrevet 3. februar 2014 #13 Skrevet 3. februar 2014 Vi fikk beskjed av den ene naboen da de skaffet seg katt at om den plaget oss måtte vi bare sprute vann på den. Jva skal man ellers gjøre?
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2014 #14 Skrevet 4. februar 2014 Eddik, sitrus og kaffe holder kattene borte fra blomsterbedene. Anonymous poster hash: 954a3...db6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå