Anonym bruker Skrevet 2. februar 2014 #1 Skrevet 2. februar 2014 Jeg vet om 10 stk som er gravid og kun 2 venter gutt. Har fått for meg at det er ¨jenteår i år¨, vente jente selv også Er bare litt nysgjerrig på om det er så mye jenter i år som jeg har fått inntrykk av. Anonymous poster hash: a710d...51b
DaenerysStorm Skrevet 3. februar 2014 #14 Skrevet 3. februar 2014 Jeg vet om 10 stk som er gravid og kun 2 venter gutt. Har fått for meg at det er ¨jenteår i år¨, vente jente selv også Er bare litt nysgjerrig på om det er så mye jenter i år som jeg har fått inntrykk av. Anonymous poster hash: a710d...51b Er sånn ca. samme tall som her Vet bare om en gutt og det er mange som er gravide! Noen vet ikke kjønn enda da, eller skal ikke vite... Selv har jeg også jente
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2014 #15 Skrevet 3. februar 2014 Gutt! ser ut som gutta leder i denne tråden i hvert fall... Anonymous poster hash: e89da...2e5
bondefrøken Skrevet 3. februar 2014 #17 Skrevet 3. februar 2014 To gutter i magen her. Kjenner ikke så mange som er gravide/har født siste tiden, men alle er gutter. Kanskje det bare er skeivt fordelt på vårt langstrakte land?
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2014 #20 Skrevet 3. februar 2014 Jente i magen<3 Gutt fra før<3 Anonymous poster hash: 9e366...b90
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå