Gå til innhold

Flere som venter nr 3?

Anbefalte innlegg

Hei!

I dag fant jeg ut at jeg er gravid igjen :) Har hatt en god mistanke en stund, siden det er over en uke siden jeg skulle hatt mensen... 

Utrolig spent på hvordan det blir å gå fra to til tre... Vi har en på snart fem, og en som blir to til sommeren. Tenker på alt fra det praktiske, om vi får plass i bilen til alle, hva jeg har og ikke har av babyutstyr osv, til å lure på hvordan det vil bli å ha tre barn... Å ha tre små gull i hus, i steden for to...

Mange tanker som kommer sigende nå når det virkelig begynner å gå opp for meg, at vi (hvis alt går som det skal da...) skal ha baby.... <3

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144117000-flere-som-venter-nr-3/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jepp, her kommer nummer 3 forhåpentligvis i september! Er 7+0 idag. Lurer på hva vi skal gjøre med bilen, men har ikke testet med babysete ennå, og da tror jeg naboene hadde hevet på øyenbrynene om vi hadde gjort det, så det får vente litt ennå. :-)

Jeg har ett bonusbarn og ett barn fra før, så med tanke på det praktiske er jeg i samme situasjon som dere. Vi må nok ha ny bil (vi har kun en liten el-bil nå) og begynne å tenke på soverom-kabalen.

Jeg blir litt stresset med tanken om å ha nok tid. Bonusbarnet er størst og skolebarn, og halve tiden har vi ansvaret for lekser, fritidsaktiviteter og liknende. Skolebarn er langt travlere enn barnehagebarn. Lillebror er 3,5, og server det ikke så mye som skjer på fritiden, men han krever mye tid på sin måte. Vi har full jobb begge to, en i turnusarbeid, og jeg synes vi løper en del allerede i dag. Men vi er vel langt fra alene om å gjøre det;)

Og annenhver uke har vi det veldig rolig. Det blir det jo nå slutt på. Jeg er redd spesielt den største skal føle at vi ikke har tid til ting lengre.

Gratulerer med spiren :-)

Vi venter også en overraskende nr 3 i august om alt går etter planen :-)er 11+4 i dag.

Vi har en som fylte 6 forrige uke og en som fyller 2 til våren. Er veldig spent på hvordan det blir med 3 barn... Begynner å våge å glede meg litt nå selvom jeg har vanskelig med å forstå at jeg faktisk er gravid. Vi har solgt unna en del baby utstyr siden vi ikke tenkte vi skulle ha flere barn, så da må vi kjøpe noe nytt/brukt.

Vi har en Volvo v70 og i følge bil tester skal det være plass til 3 barne seter, men vi må prøve for å være sikre.

Det er en spennende tid i møte :-)

Annonse

Annonse

Henger meg på nr 3 klubben! Alltid ønsket meg tre barn, men etter to tette var jeg egentlig ganske bestemt på at det kun ble de to. Plutselig ble den eldste skolegutten og den andre ble liksom så stor han også, da kom babysugen tilbake. Er 11+0 i dag og jeg kjenner nå at jeg har begynt å glede meg veldig til vesle Knøttet kommer å lager baluba i familien:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...