Gå til innhold

Vi som blir mødre i sept/Okt 2014

Anbefalte innlegg

Litt tidlig enda, men det begynner sikkert å bli noen som har fått bekreftet at de er gravide og kanskje vil bli litt kjent med flere oslomødre :)

Dette blir mitt 2. barn, har et barn som blir nesten 2år når lille brøster kommer i månedsskiftet :) er 24,har samboer, jobber som ped.leder i gamle Oslo og bor der ;)

Hva med dere??? :)

Fortsetter under...

• 3 uker senere...

Hei alle sammen.

Jeg blir 39 og venter barn nr to. Nr en er 3 år nå. Termin 1 sept. Bor på østkanten Oslo jeg også.

Vært mye i gamle Oslo, så der vet jeg om en del kjekke steder som godtar barselgrupper og beibiser.

Hurra for å være gravid igjen og skal få en til beibis. Fantastisk glad over det.

• 3 uker senere...

Det er vel litt stille her ettersom over 100 septembermammaer fra hele landet har flyttet inn i facebookgruppen. :) Nå har vi akkurat opprettet en hemmelig gruppe for oss som bor i Oslo/Akershus også, og dere er selvsagt hjertelig velkomne der! Siden gruppen er hemmelig kan den ikke søkes opp, men om dere vil være med er det bare å sende en PM her med link til facebookprofilen deres, så blir dere lagt til.

• 3 måneder senere...

Annonse

Det er vel litt stille her ettersom over 100 septembermammaer fra hele landet har flyttet inn i facebookgruppen. :) Nå har vi akkurat opprettet en hemmelig gruppe for oss som bor i Oslo/Akershus også, og dere er selvsagt hjertelig velkomne der! Siden gruppen er hemmelig kan den ikke søkes opp, men om dere vil være med er det bare å sende en PM her med link til facebookprofilen deres, så blir dere lagt til.

Jeg hade gjerne vart med i den fb-gruppa! Men er det noen som kan legge meg til? :)

• 5 måneder senere...

Hei! Jeg er riktig nok ikke sept/eller oktobermamma, fikk en liten jente 29. desember, men det er ingen sider for desemberbarn/mammaer her inne. Lurer derfor på om jeg kan snike meg med på FB-gruppa deres da jeg kjenner svært få som har barn i Oslo-området:

Hilsen Ragnhild

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...