HH80 Skrevet 2. februar 2014 #1 Del Skrevet 2. februar 2014 Vår lille gutt er som regel fornøyd og lette å ha med å gjøre. Spiser godt, legger på seg masse. Jeg fullammer han Han sovner når vi triller tur, men våkner som regel når vi kommer hjem. Han sovner når vi kjører bil og da hender det at jeg kan løfte han over i senga han sover i på stua og da kan han sove videre slik at liten blir på totalt 3 timer. Ideelt sett bør ham sove en drøy time på formiddagen og en lang 3 timers lur på ettermiddagen. Da er han stort sett blid og fornøyd. Problemet er at han er veldig vanskelig å få til å sove hvis jeg ikke triller eller kjører bil, ds sovner han ved puppen og våkner når jeg legger han fra meg, sånn må jeg holde på en stund og noen ganger sovner han ikke i det hele tatt og blir da overtrøtt . På kvelden sovner han som regel mellom 19.30 og 21 og tar da natta . Så det er jo supert, våkner jo relativt ofte for mat da men det er lissom ok når han er så liten : )) Men det hadde jo gørr ok å få han til å sove på dagen uten å måtte trille tur eller kjøre bil hver gang : ) noen med erfaring eller tips?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Modesty Blaise. Skrevet 2. februar 2014 #2 Del Skrevet 2. februar 2014 (endret) Dette kommer ikke til å trøste deg, men vi er fremdeles ute å triller tur, og hun er 5 mnd. 3 ganger om dagen, ca 4 timer tilsammen Etter mye jobbing har hun lært å sove inne, men da bruker jeg 30-40 min på å få henne til å sovne, og hun sover dårligere og kortere. Jeg har derfor rett og slett valgt å ta henne med ut på tur, dagene hennes og mine blir bedre av det Og en annen positiv effekt av det er at jeg kun brukte 2,5 mnd på å gå ned alt jeg hadde gått opp i svangerskapet Endret 2. februar 2014 av Modesty Blaise. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
HH80 Skrevet 2. februar 2014 Forfatter #3 Del Skrevet 2. februar 2014 Hehe... Ja fordelen er bra forbrenningstrening : )) jeg tråkker i vei oppover bakker som det er nok av i området her : )) han sovner godt på kveld og natt da så det er jeg superfornøyd med : )) Får håpe det går seg til etterhvert for oss begge to : ) når vi er på farta går sovinga veldig bra da.. Sover jo i bilen som sagt og videre på fanget inne hvis vi er på besøk eller videre i setethvis vi er på butikken f.eks... Det er de dagene vi bare er hjemme som er problemet : ) noe må vi jo ha å jobbe med : ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2014 #4 Del Skrevet 2. februar 2014 Min gutt på 5 uker sover ikke på dagen...Han tar kvelden ett på natta:( Prøver få ham til å sove på dagen, men han nekter. .. Anonymous poster hash: 98bf5...cab Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2014 #5 Del Skrevet 3. februar 2014 Samme her. Baby 1 måned. Har sovet mye på dagen fram til forrige uke men nå finner hun ikke helt roen på dagen. Har begynt å legge henne ut i vogna på verandaen og da sovner hun. Sovner når vi kjører bil men våkner så fort den stopper omtrent! Finner roen veldig på soverommet på kveld og natt heldigvis, så da får vi bare tåle en veldig våken baby på dagtid! Så lenge de er fornøyde så får de vel den søvnen de trenger! Anonymous poster hash: 403d4...c3c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
HH80 Skrevet 3. februar 2014 Forfatter #6 Del Skrevet 3. februar 2014 Min gutt er noe masete på dagtid så han skulle nok sovet mere . Bil helst ligge på fanget eller henge i puppen. Er seff veldig fornøyd med at han sovner og roer seg p kveld og natt , men jeg merker jo at han trenger mere søvn på dagtid så skulle gjerne hjulpet han med det. Tror jeg skal droppe Pepsi maxen jeg drikker på kvelden . Kanskje den henger i på dagen og gjør han urolig ??? Verdt et forsøk hvertfall, enda burde han vært urolig natten også ??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Limm82 Skrevet 3. februar 2014 #7 Del Skrevet 3. februar 2014 Synes du har komt langt allerede, hos oss tok det 3 mnd å komme dit du er nå.. Men er enig, hvorfor kan de ikke bare sovne når de er trøtte? Er greit å gå på trilletur, men er slitsomt å måtte ut flere ganger hver dag for å unngå overtrøtte grinebabyar.. Håper det er til trøst for deg at du ikke er alene om problemet, skulle gjerne vist svaret selv!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
**My little Miss drama and I** Skrevet 3. februar 2014 #8 Del Skrevet 3. februar 2014 Å høres akkurat ut som min gutt, men det ble bedre når han vokste seg til men han var glad i fangsoving og byssing på dagen og ikke minst trilleturer o.l. Og jeg ble sprøøø av å ikke få gjort noen ting, men alt til sin tid:P... Akkurat nå virker det så fjernt og lite viktig, men husker hvor frustrerende det var ser og da:)!!! Så vi var på ekstremt mye farting, nå tar vi det litt mer med ro ;P Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
**My little Miss drama and I** Skrevet 3. februar 2014 #9 Del Skrevet 3. februar 2014 Å beklager! La han aldrig å sove i sengen sin som han sov i på natten, men hadde en veranda vogn som jeg til tider brukte inne og når han var sovnet satt jeg den inn på et litt kjølig rom Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skogsprinsessa Skrevet 5. februar 2014 #10 Del Skrevet 5. februar 2014 Å kutte ut koffein er jo verdt å forsøke Hva med å bære han rundt i bæresjal el.l. på dagen? Min baby sover iallefall godt i bæresjal. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 7. februar 2014 #11 Del Skrevet 7. februar 2014 Her hjalp Kiropraktor og mageleie Gikk fra å være våken 16 timer i døgnet til å sove nesten 18 timer i døgnet :-o Han er rett over to mnd Anonymous poster hash: 2fd3a...83b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
**My little Miss drama and I** Skrevet 8. februar 2014 #12 Del Skrevet 8. februar 2014 Ja vår hadde også stiv nakke -kiss så etter manuellterapi bedret det seg drastisk. Men da va vanen ed vugging allerede kommet:P men vi klarte å kutte den Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå