Anonym bruker Skrevet 2. februar 2014 #1 Del Skrevet 2. februar 2014 Skummelt.. Nå har vi prøvd i 14 mnd. Uten en eneste positiv test. Jeg har fått påvist el på pergo, så skal gå på det noen mnd. til. Ellers ser alt bra ut med meg. Men jeg er ikke ferdig utredet. Men mannen skal levere en prøve først, før vi evt. går videre med meg. Han er jo nå helt sikker på at han ikke kan få barn. Jeg tror årsaken kan være sammensatt. Jeg har også pcos. Hva skjer videre om han har dårlig kvalitet? Prøverør? Hvis alt er bra hos han, mer hormonbehandling på meg? Jeg er så lei meg nå for at vi ikke får det til.. Anonymous poster hash: 33ad0...da9 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144116879-veien-videre/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Shamy Skrevet 2. februar 2014 #2 Del Skrevet 2. februar 2014 Hei du! Vet hvordan du har det.. Vi er også i gang med utredning. Mine blodprøver samt UL så helt fint ut, mens mannens sædprøve viste INGEN sædceller Veien videre for oss går mest på han. Jeg skal inn å ta lapraskopi for å utelukke endometriose. Han skal ta ny sædprøve, kromosomprøver og inn til urolog. Prøvingen har vært utrolig frustrerende og slitsom siden vi aldri har fått det til. Har blitt henvist til IVF, men må vente til alle prøvene hans er på plass. Er en veldig skuffende og trist beskjed å få i en alder på 24 og 27 at vi ikke kan "lage" barnet vårt selv. Vi er unge og friske, så det gir ingen mening. Blir mange tanker om hvordan vi skal gjøre dette fremover. Trenger så sårt å snakke med noen om det her. Har kun fortalt min søster, men når vi vet mer hvorfor det ikke går tenker jeg å snakke med min mor. Så fort mannen din har levert sædprøve og dere får svar på den, så kan nok gynekologen din fortelle dere hvordan veien fremover blir. Trenger du noen å snakke med, så send meg gjerne PM Lykke til! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144116879-veien-videre/#findComment-146084631 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå