Gå til innhold

Noen som har hatt festeblødning?

Anbefalte innlegg

Hei!

Noen som har hatt festeblødning og vil dele erfaringer?? 😃

Jeg håper og tror at det er festeblødning jeg har opplevd de siste dagene😄

På fredag fikk jeg svaaaaak rosa utflod når jeg tørket meg (samme som jeg fikk noen dager før SA), og i går ettermiddag kom det slim med litt blod. Utpå kvelden kom det bitte- bitte litt brun spotting..og ikke mer i dag. Tidligere i uken har jeg hatt stikkinger i høyre side, og har hatt mensmurringer både i går og i dag.

Hååper dette er positivt! 😃

Hadde vært artig om flere ville delt erfaringer, selvom det ikke er sikkert at det er det jeg har hatt...😊

Anonymous poster hash: 88c48...cf1

Fortsetter under...

Jeg spottet 6 dpo samt et par dager før IKM i desember (rosa, ikke brunt), og var så sikker på at jeg var blitt gravid da ettersom det var nye «symptomer» for meg, men det var jeg ikke. Ble derimot gravid nå i januar, og spottet ikke på noe som helst tidspunkt.

Det er nok ikke så veldig vanlig med festeblødning, og jeg tror sikkert en del av de som tror de har hatt det bare har hatt tilfeldig spotting. Håper selvfølgelig at det går veien for deg likevel, masse lykke til!

For øvrig interessant artikkel om temaet: http://www.countdowntopregnancy.com/blog/2011/09/does-implantation-spotting-really-exist/

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...