Gå til innhold

9 dpo, ser dere noe? :P Bilde i teksten.

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Lh er et hormon. Det som får en topp når el testene slår ut. Slik jeg har forstått det :)

Ser streken litt bedre når testen har tørket. Hehe, har fått tullestreker mange ganger. Sist var jeg overbevist om at jeg var gravid.

Men, jeg klarer ikke slutte å lete etter streker (selv om jeg looover å ikke teste tidlig hver gang), eller håpe at det er noe i det  :hjerter_rundt:

Anonymous poster hash: 7c178...847

Oppdatering, dagens test. ser dere noe nå?? Bildet er ikke redigert.

Gidder ikke være anonym mer :P

yzjb.jpg

9 og 10 dpo ved siden av hverandre.. Har jeg blitt helt strek-gal, eller er der noe? om så bare en skygge :P Har ikke fått skygge på disse innenfor tidsfristen enda.. :)

Endret av Syrin84

Annonse

Wææ, nei har tatt i mot gratulasjoner før, uten å være gravid.. Det også med skygge streker på clear blue (og doc morris for den saks skyld).. Men, ja, nei.. 2 dager på rad med skyggestrek har jeg ikke hatt før :o 

Fryktelig spennende!! :D

Takk for at dere gidder å se, og svare! :blomst:

Annonse

so0v.jpg

Og enda litt sterkere i dag  :hjerter_rundt: Hvordan er det i forhold til kjemisk? Får man bare 1 strek da.. Så blir den svakere? Godt tegn at streken blir sterkere?

Jeg tror ikke på det enda da. Den digitale må ligge til IKM!

Endret av Syrin84

Jeg tror du er gravid! Gratulerer :) Jeg ville nok heller ikke trodd de helt enda, men ikm er jo ikke såå langt unnda og da kommer du helt sikkert til å få positivt resultat! Alt blir så mye mer virkelig da:)

Anonymous poster hash: 3d6a9...ca9

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...