Jønimi Skrevet 1. februar 2014 #1 Skrevet 1. februar 2014 Jeg er nå i uke 5 og dette er mitt tredje barn. Det som bekymrer meg er at livmortappen ikke har lukket seg enda? Er det noen som kan noe om dette? Er det vanlig at det ikke gjør det med tredjemann?
vaskedama+♂ 09 og 11 Skrevet 1. februar 2014 #2 Skrevet 1. februar 2014 Må ærlig si at det har jeg ikke sjekket..
Anonym bruker Skrevet 1. februar 2014 #3 Skrevet 1. februar 2014 Må innrømme at jeg ikke merker noen forskjell på denne uansett når i syklusen jeg hatt tafset. Når man har født tidligere vil åpningen av livmortappen være ganske bred, og jeg tror ikke den nødvendigvis lukker seg helt ytterst. Anonymous poster hash: 0e90f...6a2
Anonym bruker Skrevet 1. februar 2014 #4 Skrevet 1. februar 2014 Jeg er forresten 6 uker og merker INGEN forskjell. Anonymous poster hash: 0e90f...6a2
Jønimi Skrevet 1. februar 2014 Forfatter #5 Skrevet 1. februar 2014 Jeg husker at den lukket seg helt etter andremann. Nå skal det sies at han veide 4590 og spalten i livmorhalsen har blitt bred. Så det kan jo godt være at den er lukket inni. Den virker bare så bløt, og ikke hard slik den var sist.... Alt man skal fundere på altså....
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2014 #6 Skrevet 2. februar 2014 Slutt å grafse oppi der! Anonymous poster hash: 76113...3e8
Kjøttmeis Skrevet 2. februar 2014 #7 Skrevet 2. februar 2014 Ikke legg noe i det, du. Etter tre måneder med tafsing innser jeg at det er uhyre liten forskjell på åpen og lukket hos meg, og jeg har ikke engang født tidligere. Har egentlig sluttet å kjenne etter nå, men synes ikke åpningen har forandret seg noe etter at jeg ble gravid. Konsistensen er muligens litt annerledes, det er det eneste. Liksom hard og myk på en gang.
Jønimi Skrevet 2. februar 2014 Forfatter #8 Skrevet 2. februar 2014 Grafser jo ikke mer enn en penis gjør når den stanger borti, anonym
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå